Core2Dude Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 ATI kjører bra på nå =) Jo bedre konkuranse jo bedre priser. @effikan heaheaheha<3 Du gjør det mye gøyere å lese kommentarfeltet keep it coming! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 efikkan: Asus gtx470 er en bråkebøtte, det kan jeg skrive under på. Har både det og Sapphire 5870 og hører bra forskjell på disse med auto på vifta, da særlig under load i spilling der gtx470 blir veldig støyete og varmt(ofte godt over 90 grader). I tillegg så varmer gtx470 opp lufta i kabinettet mitt mer så jeg måtte sette vifte på chipsettet for å få stabil oc. Ytelsesmessig så merker jeg ikke så stor forskjell på gtx470 og 5870, det meste går bra på begge korta, men 5870 er ofte litt raskere i de tunge spilla. Men med prisene som er på gtx470 nå så gir det uten tvil mer fps for pengene enn 5870. 6870 i CF ser ut til å kunne bli mitt neste prosjekt siden disse skalerer så bra, må bare kvitte meg med de 2 gamle korta først. Lenke til kommentar
Akebrett1337 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan dere ikke ha med hvor langt og bredt skjermkortene er, det hadde vært kjekt å vite for de med litt mindre kabinett 2 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) +1 på at dimensjoner bør listes. (PS folkens, husk at vi har fått en +1 funksjon på forumet som bør brukes der man er enig i innlegg, eller synes de er spesielt gode) Endret 5. november 2010 av GullLars 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som veit hvor langt dette kortet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå