NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, hvordan kutte trær fortere i minecraft? Jeg har fulleversjonen..Men vet ikke hvordan..jeg skal kutte et tre fort...jeg har bare jord og sand..og noen blomster i hånda..JEG er helt ny , så håper på en god forklaring Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Du må lage deg en øks. Hvordan finner du her: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting#Tool_Recipes PS: Du må først lage en workbench (http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting#Basic_Recipes) Endret 27. oktober 2010 av nostrum82 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Men problemet er at når jeg skal bygge workbench trenger jeg tre..å det vil ta lang tid å kutte Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det tar 29 min bare å kutte ett tre Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 29min?!? du er klar over at du skal holde knappen inne ja? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Bruker dere knyttnevnene da dere kutter trær? eller jord?..fordi jeg må ha arbeidbenk som krever at jeg har et tre omg:( så FAEN MEG DUM JEG ER :( JEG HOLD IKKE INNE KANPPEN :( JEG TRAKK BARE PÅ MUSA HELE TIDA :( tUSEN TUSEN TAKK FOR TIPSET MESTERYODA jeg kutta ved i 29 min, OMG 3 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 samma hva du bruker den første gangen etter du har starta new game å trenger tre. jeg bruker maks 10sek på å kutte 1 tre blokk Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg starter spille helt på nytt jeg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikke rart det tok lang tid før jeg fikk bronze..og jern..tok meg 30 min det også OMG Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Haha, lo godt nå. Første gang jeg spilte Minecraft spammet jeg musetasten jeg også, uten at det skjedde noen verdens ting. 1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Haha Skikkelig bra, 29 minutter.. Ahhh priceless Men du er ikke aleine, det kom relativt automatisk for meg at jeg skulle holde inne, men ser titt og ofte folk som spør på #minecraft hvorfor de ikke klarer å ødelegge ting:) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 LOL :!: . Men litt dårlig med Minecraft? hva om jeg dør..og jeg hadde bygget noe..da finner jeg ikke stedet der det jeg bygget er..ingen kart Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Bygg nærme spawn point, evt marker veien fra spawn til base®. Mekk deg et kompass (crafting guide) til utflukter. EDIT: Wuuut.. "r" i parentes blir ®.. Endret 27. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Bruker dere knyttnevnene da dere kutter trær? eller jord?..fordi jeg må ha arbeidbenk som krever at jeg har et tre omg:( så FAEN MEG DUM JEG ER :( JEG HOLD IKKE INNE KANPPEN :( JEG TRAKK BARE PÅ MUSA HELE TIDA :( tUSEN TUSEN TAKK FOR TIPSET MESTERYODA jeg kutta ved i 29 min, OMG Haha! Jeg husker jeg gjorde det samme selv. Skjønte IKKE hvorfor det ikke gikk. Jævlig imponerende at du klarte å sitte der så lenge, haha. Endret 28. oktober 2010 av wingeer Lenke til kommentar
-TMG-spACE Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Husk å crafte råtre til planker nå da ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå