Gjest Andrea Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er en jente på 13 år som er 1.60 og veier 57 Kg jeg har ikke den beste selvtilliten på grunn av at eg har en Klump med fett nede på magen. Og jeg har ikke peiling på hvordan jeg kan få den vekk på en sikker og effektiv måte. Eller er jeg ganske fornøyd med kroppen min. Det er bare det som skal vekk. Håper på svar fortest mulig Lenke til kommentar
Gjest jenta Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 hey. er 18 år men har AKKURAT samme vekta og høyde som deg. Den "klumpen" med fett nederst på magen er noe alle jenter bør ha(og fleste parten har) . Det er der fordi vi kan bli gravide, og for å beskytte ungen (eller noe i den duren). Det er i allefall helt normalt med litt fett nederst på magen. Du ser sjelden en jente med HELT flat mage:) håper du blir fornøyd med deg selv. jenta Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Som jenta over skriver, det er til en viss grad bare hvordan du er skapt. Det nytter ikke å fjerne fett ett spesifikt sted på kroppen, da må du slanke hele deg - hvilket nok vil føre til flatere mage, men også at du blir seendes unaturlig tynn andre steder på kroppen. Endret 27. oktober 2010 av blured Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg hadde helt flat mage til jeg ble 15, nå er jeg 19 og er litt høyere og litt lettere enn dere, men jeg har også litt sånn magefett uansett. Det du kan gjøre er å trene muskelkorsettet i torsoen, jeg har f eks en video som heter Flat mage, Sterk rygg. Hvis du får strammet opp alle magemusklene, også de lange og skrå, vil det holde magen inn og den ser strammere og flatere ut. Jeg så litt framgang da jeg holdt på med det i et par uker i sommer, men så gadd jeg ikke mer Men hvis du er motivert og faktisk gidder, skal det kunne hjelpe bra. edit: burde ikke denne tråden flyttes btw? Endret 27. oktober 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvorfor fjerne? Jeg digger jo dette! Ps. Jeg er mann, for de som da skulle lure Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Mindre kalorier, mindre sukker, mer trening. Marksdailyapple.com er en fin start. Stå på. Endret 27. oktober 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå