Gå til innhold

Amentio skifter på priser på dagen?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nylig bestilt en del produkter fra Amentio, en SSD-disk (intel 80 gb), en ny cpu kjøler, og en dvd-brenner... Problemet her ligger i prisen på SSD-disken, dagen jeg bestilte den lå den på ca 1500 kr og noe, men da Amentio har nå brukt over 12 dager på å få sendt dette her (skal hente det i en lokal butikk) har de i mellomtiden hatt et lagersalg. I dette lagersalget var det satt ned på pris på akkurat den SSD disken jeg skulle ha. Denne var nå priset til kr 1308, (i skrivende stund er det fortsatt det som kommer opp at den koster hos Amentio i prisguiden). Så jeg sendte en mail til Amentio og spurte om jeg kunne få mellomlegget tilbake, siden jeg i teorien bare kunne slette bestillingen og legge den inn pånytt med denne nye prisen. Det viser seg at det var akkurat det jeg skulle ha gjort umiddelbart, fordi eposten jeg fikk idag var at prisen på denne hadde steget igjen siden jeg sendte mailen. Nå var den altså dyrere enn det jeg betalte...

Og når jeg ser på siden til amentio står det på disken (førpris 1695 eller noe), er dette lov? Kan Amentio ha et tilbud en dag, sette førprisen til hva de vil, og sette den opp igjen dagen etter, og fortsatt ha den samme før prisen?

Litt ranting her, men håper poenget mitt kommer fram. Nå skal det sies at mellomlegget var på ca 150 kr eller noe, som i og for seg ikke er mye eller viktig, men det var ganske plagsomt at på grunn av tiden det tok for kundeservice å svare, så var prisen på disken gått opp. Føler meg litt lurt igrunn, og føler dette er litt en prinsippsak nå.

MVH Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er opp til Amentio hvor ofte de vil regulere prisene. Du betaler det som sto når du bestilte varen.

De har nok ikke lov til å oppgi høyere før pris en det varen har hatt, vet ikke om de må bruke siste faste pris, men trenger ikke refere til evnt. tidligere tilbud.

Dette er nok opp til butikken.

Som du sier du skulle heller kanselert bestillingen og lagt inn en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...