America Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg er på utkikk etter en jobb etter nyttår, og bor heldigvis i nærheten av en stor by, så tenkte å bare ringe rundt til flere butikker f.eks. på et kjøpesenter. Problemet er at jeg allerede har en jobb, men det er bare fredag, lørdag og litt i ferier. Dette er en jobb jeg gjerne vil beholde også, siden den er kort avstand hjemmefra og godt betalt. Teller det veldig negativt at jeg bare har mulighet til å jobbe man-tors? Er det i det hele tatt mulig å finne noe? De fleste annonserer jo for ekstravakter som kan jobbe i helger og ferier. Jeg er 18, og har friår fra skole forresten. Endret 27. oktober 2010 av America Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, det er mulig å få jobb. Det er enklest når du går via noen du kjenner, men det beste jeg tror du kan gjøre er å ringe å avtale møte. besøke butikker, bedrifter der du ønsker å jobbe og vise ett godt intrykk. Du må selvfølgelig ha med din CV. Det er noe mindre sjangs å få jobb siden du ikke kan jobbe fr, lø,sø men jg tror det ikke har så mye å si. Det verste du kan gjøre er å avslutte jobb1, prøve og få jobb2, og ende uten noen jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå