allyse Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg lasta ned Transport Tycoon Deluxe (det er jo lovlig nå, så ikke ban meg :smile: ) Uansett, skulle jeg prøve å spille dette i 2K, men jeg får en feilmelding ang at CMD ikke kan finne COM3... Regner med den leter etter com mus... Hvordan kan jeg få den til å lete etter PS2? eller er det noe annet? Mvh Allyse Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvor kan du laste ned dette hen?? Mvh Nissen Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Transport Tycoon er ganske gammelt og jeg mener å huske at den krever direkte tilgang til hardware. Dette tillater ikke WinNT/2K/XP. Dermed må du bruke den under Win9x/ME. Kan noen please bevise at jeg tar feil. Transport Tycoon er veldig spillbart. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 DELUXE virker i alle fall ikke i XP men "Vanlig" virker fint..... Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Det som kanskje er galt er at du kjører ed norsk tastaturopsett. Prøv med engelsk tastaturopsett og sjå om det funker då. Har hatt en del spill der det er umulig å få starta med "N tastopp" men som har funka helt fint når eg skifta til engelsk tast oppsett Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 bare høyreklikke på filen og velg compatible mode for: win95,w98,winnt, etc ? vet ikke om det går...har selv en cd med tt deluxe funker fint på xp, hvis jeg ikke husker helt feil da Lenke til kommentar
CPU Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Transport Tycoon DELUXE er et veldig spillbart spill, jalfall i forhold til alderen!! Lenke til kommentar
kloss Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Etter eg heiv win me i maskina så går det ikke å spille detlenger Det funler garantert ikke i win nt/2k/xp slik eg har prøvd. siste versjon som funka trur eg var 98 Har prøvd i måneder å få det opp:( Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har spilt d rundt i ME jeg... Lenke til kommentar
RPA Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 http://joesbox.cjb.net/ttdpatch/ her er en del oppdateringer og patcher... ligger en patch for windows men står ikke hvilken winver. det er snakk om. har ikke fått prøvd den selv enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå