MI-87 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bilen har begynt å jukse, spesielt når jeg slipper gassen. Og så blinker instrumentlysene av og til. Noen som vet hva som mest sannsynlig er problemet? Kan godt hende det er noe veldig åpenlyst for dem som har kjørt bil i årevis Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 helt klart at bilen din har dårlig moral. skikkelige biler jukser ikke. bortsett fra det så kan det være dårlige ledningsnett, batteri, lader(som jeg akkurat nå har glemt det skikkelige navnet på), dårlig coil, dårlig tennplugger, dårlige tennheter eller ledninger osv osv. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (...) lader(som jeg akkurat nå har glemt det skikkelige navnet på) (...) Dynamo. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva slags bil er det ? Kan være så enkelt som tennplugger, fugt i bensinsystem, tett luftfilter. Hvis noe fusker blir avgassene i fra motoren feil da vil antagelighvis lamdasonden registrere dette og gi feilmelding. Varierer fra biltype om feilen blir logget eller om lampen bare lyser så lenge det er feil. På noen biler må feilkoder resettes. Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Takker for svar! Det er diesel forresten, A4 anno 2000 tror jeg! Det er min kjære far sin bil, jeg bare låner den til den nye bilen min er klar. Men det er jo ikke noe særlig å levere tilbake en bil med feil på da, men godt mulig det ikke er mine synder. Tenkte på kondens i tanken, har prøvd å holde bra nivå men nå er den så grei at når tanken er full er nåla laaaangt utforbi skalaen, og så tror jeg den begynner å bli tom når nåla viser litt under halv tank, heh.. Turtelleren funker selvsagt ikke Siden det tydeligvis er mye teknisk feil så får jeg gjerne ikke noe lys på at noe er feil heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå