SverreD Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har hørt litt forskjellige signaler på hva som er bra for å få mest mulig ut av batteriet. Hvor lenge skal jeg lade den første gang for å få maksimal utnyttelse av betteriet. Og om dere har kom også med andre tips for å få en bedre batterikapasitet. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Svar då, er det ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
zTab Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Er vel 12 timer som er ideelt tror jeg.. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 for å vere sikker så bare lad den i en natt.det er vel rett med 12 timer, men det er jo sånn ca.1 natt Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 fra gammelt av heter det at den bør lades i 24 timer første gang, men med lithium ion batteriene er det egentlig ikke nødvendig. jeg pleier først å bruke den strømmen som er på batteriet når jeg kjøper telefonen, så lader jeg den til morgenen etter. Lenke til kommentar
tændis Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har hørt at man skal lade telefonen opp i 12 timer, så vente med å lade den opp igjen når den er helt utladet. Dette skal man da gjøre tre ganger.... Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Står 4 timer i manualen, så jeg gikk for det. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ser at alle snakker om li-ion og Ni-mh batterier......men det er jo faktisk Li-polymer på T610.... Og da holder det vel kanskje med 4 timer som det står i manualen...(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå