TheRealL Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei godt folk! Fikk telefon fra en kamerat og han var helt hysterisk av seg. Han hadde mottatt mail hvorav det var bestilt varer for nesten 3000kr på han sitt navn og han aner virkelig ikke hva han skal gjøre. Så da håper jeg at dere kan komme med noen gode forslag til hva han kan gjøre. Her har dere mailen: Kjære NAVN NAVNESEN Du har bestilt følgende: Ordernummer: 000000 Orderdato: Oct 26 2010 9:36PM Total: 2932.00 NAVN NAVNESEN VEI 1 0000 STED Norge _____________________________________________________________________________ 1 stk. Fri flyt Omega-3 Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Tilbudet gjelder nye abonnenter over 18 år som er registrert i folkeregisteret med fast bostedsadresse i Norge. Tilbudet gjelder kun èn gang pr. husstand. Ved bestilling til postboksadresse må boligadresse også oppgis. Oppgitte telefonnummer må være registrert på bestillers navn eller adresse. Vesterålens Naturprodukter AS forbeholder seg retten til å godkjenne hver bestilling manuelt og vil om nødvendig kontakte bestiller for å bekrefte personopplysninger. Som ny abonnent på Fri Flyt får du en gratis prøveboks med 1 måneds forbruk. Du betaler kun porto og ekspedisjonsavgift på kr. 59,-. Dersom du ikke ønsker å fortsette ditt abonnement, ber vi deg gi oss beskjed innen 30 dager etter at du har mottatt den første sendingen. Innen 1 måned vil du få din neste leveranse med 6 måneders forbruk av Fri Flyt til kun kr 429,- levert portofritt. Deretter får du en ny portofri levering hver 6 måned. Du kan når som helst gjøre endringer i leveringer eller avslutte abonnementet. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Acaipluss Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.50 = 59.50 elkommen som kunde hos Herbal Vital AS Betingelser for første pakke Den første pakken får du for kr 59,- til dekning av porto og ekspedisjon. Pakken sendes som B-post og kommer rett hjem i din postkasse. Innholdet i pakken er ment til å dekke 30 dagers forbruk. Hvis du ønsker å bli abonnent, trenger du ikke å foreta deg noe som helst. Varen du abonnerer på vil komme rett hjem til deg i din postkasse annen hver måned for kun kr 149,- pr. mnd. inkl. porto. Kundeservice Du tar enklest kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på vår kundetelefon: 815 44 190. Vårt kundesenter har åpent mellom 08:00 - 16:00 (man-fre) Betalingsbetingelser I henhold til lov om forbrukerkjøp er Herbal Vital pålagt å informere om følgende. Varen sendes med 10 dager netto forfall. Vi ber om at betaling skjer innen betalingsfristen på den medfølgende faktura. Ved uteblitt betaling legges det til Statens til enhver tids gjeldende purregebyr og forsinkelsesrente. Manglende betaling etter frist på eventuell betalingspåminnelse følges opp i henhold til normale prosedyrer for innkreving. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Disney-vitaminer Oppkreves av våres samarbeidspartner: 199.00 + 0.00 = 199.00 SLIK FUNGERER DET Bli kunde hos Vitalas! Vårt praktiske og enkle abonnement hjelper deg til en mer helse bringende livsstil. VITALAS GARANTERER: ■ Svenske kvalitetsprodukter ■ Første Disneypakken med 3x Multivitamineraler for barn + Refilleske + DVD Air Buddies for kun kr 199,-. (FRAKTFRITT) ■ Deretter får vi 2 x Disney Multivitamineraler annen hver måned til ordinær pris kr 69,- pr stk (+ porto kr 29,-) rett i postkassen. ■ Du kan når som helst avbryte eller ta opphold i ditt abonnement ved å ta kontakt med vår kundetjeneste. ■Din premie: Du får DVD'en AIR BUDDIES helt uten ekstra kostnad (verdi kr 169,-). PS! Filmen har selvfølgelig norsk, svensk og engelsk tale. Tilbudet gjelder kun nye abonnenter, en gang per husholdning og for personer over 18 år. Helse er et langsiktig prosjekt og vi ønsker deg lykke til i din satsning. Å abonnere på produkter gir deg gode forutsetninger for å lykkes spesielt godt ettersom du da alltid vil ha ferske produkter hjemme. Vi ser fram til å ha deg som kunde hos oss og lover at du vil få mange gode tilbud på andre helseprodukter også i tiden fremover. _____________________________________________________________________________ 1 stk. ProDen PlaqueOff Oppkreves av våres samarbeidspartner: 249.00 + 0.00 = 249.00 ITALAS GARANTERER: Svenske kvalitetsprodukter En unik startpakke med 3 x ProDen PlaqueOff + et Flaxlodd og sjansen til å vinne en milliongevinst for kun kr. 249,- (FRAKTFRITT). Startpakken holder i hele tre måneder, slik at du virkelig rekker å se effekten av ProDen PlaqueOff. Deretter får du 2 x ProDen PlaqueOff direkte hjem i postkassen din for kun kr. 124,50,- pr. stk. Porto på kr. 29,- kommer i tillegg. Premien din: For at du skal bli ekstra motivert for å komme i gang med satsingen på helsen din får du et Flaxlodd og muligheten til å vinne en millon kroner - HELT UTEN EKSTRA KOSTNAD! KUNDESERVICE Telefonnummer: 23 14 07 00 Åpningstider: Mandag – Torsdag: kl 8.00 – 20.00 Fredag: kl 8.00 – 17.00 E-post: [email protected] Adresse: Vitalas Direct, Postboks 1802, 0061 Oslo Du finner alle våre kontaktopplysninger på www.vitalas.no _____________________________________________________________________________ 1 stk. Tintin Oppkreves av våres samarbeidspartner: 99.00 + porto 39.00 = 138.00 Abonnementsvilkår Du får: - Den første boken i serien for KUN kr 99,- (butikkpris 349,-) + porto 36,-. Sammen med boken får du også bonusboken GRATIS. - Ca annenhver måned får du automatisk tilsendt en ny pakke i serien for kun kr 329,- (+ porto kr 36,-). Hver forsendelse består av én tegneseriebok, samt en redaksjonell bok. - Reservasjonsgaranti: Så lenge du ønsker å samle er du garantert å få et eksemplar av alle de øvrige bøkene i serien. - Bøkene levert enkelt per post. Giro følger sammen med bøkene - Du samler uten noen risiko, og kan når som helst velge å avslutte samlingen ved å gi oss beskjed. - I følge lov om angrerett har du rett til å gå fra inngått kjøpsavtale innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Du kan da returnere uleste/ubeskadigede produkter uten å oppgi grunn, men du må selv dekke returkostnadene. Kundeservice: http://www.univers.n...nk.kundeservice _____________________________________________________________________________ 1 stk. Superba Krill Oppkreves av våres samarbeidspartner: 179.00 + 0.00 = 179.00 Abonnementsvilkår Det er ingen kjøpsforpliktelse av Superba Krill som kunde hos oss. Dersom du ikke ønsker flere leveranser av produktet, må du gi beskjed til kundeservice senest 10 dager før neste forsendelse (se faktura for dato). Hvis kundeservice ikke mottar beskjed vil du som abonnent motta Superba Krill i henhold til avtalt frekvens. (Hver 3. eller 6. måned) Abonnementet er fleksibelt, du kan med andre ord hoppe over forsendelser eller stoppe abonnementet for en periode. Endringer i utsendelse må meldes fra til kundeservice senest 10 dager før neste forsendelse. Det er 14 dagers ubetinget angrefrist, ref. kjøpsloven § 10 på første forsendelse. Hvis kundeservice ikke mottar beskjed om endringer vil et abonnement bli opprettet og du vil motta Superba Krill i henhold til avtalt frekvens. (Hver 3. eller 6. måned) Det er kun returrett på den første Superba Krill. De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er således ikke returrett på de varer som du mottar etter den første pakken. Dette er også av hensyn til kvalitetssikring, da helsekost er kategorisert av norske myndigheter som næringsmiddel/ matvarer. kundeservice på tlf. 81556333 _____________________________________________________________________________ 1 stk. Fleur de Santé Oppkreves av våres samarbeidspartner: 49.00 + porto 49.00 = 98.00 Jeg vil bli VIP-kunde hos Fleur de Santé, og vil løpende motta gratis skjønnhetskataloger med spesialtilbud på skjønnhetsprodukter og tilbehør av høy kvalitet. Månedens Skjønnhetspakke er alltid spesielt fordelaktig for meg som VIP-kunde. Som en service får jeg alltid Skjønnhetspakken automatisk hvis jeg ikke velger å avbestille den innen gitte frister. Ord. porto 59,-. Jeg kan enkelt avbestille via post, telefon eller online. Jeg forplikter meg ikke til noe, og kan når som helst slutte som VIP-kunde. Fleur de Santé aksepterer kun bestilling fra personer over 18 år, og forbeholder seg retten til å godkjenne bestillingen. Kun ett Jubileumstilbud per husstand, og kun for nye kunder hos Fleur de Santé. Jeg vil også motta interessant informasjon og tilbud fra Fleur de Santés samarbeidspartnere, hvis jeg ikke ønsker det ringer jeg kundeservice på telefon 22 33 85 10 og gir beskjed. Jubileumstilbudet er gyldig t.o.m. 31. desember 2010. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Argus Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto & eksp. 49.00 = 49.00 Betingelser Tilbudet gjelder nye abonnenter over 18 år som er registrert i folkeregisteret med permanent opphold og fast bostedsadresse i Norge. Tilbudet gjelder kun èn gang pr. husstand. Ved bestilling til postboksadresse må boligadresse også oppgis. Oppgitte telefonnummer må være registrert på bestillers navn eller adresse. Vesterålens Naturprodukter forbeholder seg retten til å godkjenne hver bestilling manuelt og vil om nødvendig kontakte bestiller for å bekrefte personopplysninger. Som ny abonnent på Argus får du en gratis prøveboks med 1 måneds forbruk. Du betaler kun porto og ekspedisjonsavgift på kr. 49,-. Dersom du ikke ønsker å fortsette ditt abonnement, ber vi deg gi oss beskjed innen 30 dager etter at du har mottatt den første sendingen. Innen 1 måned vil du få din neste leveranse med 4 måneders forbruk av Argus til kun kr 349,- levert portofritt. Deretter får du en ny portofri levering hver 4 måned. Du kan når som helst gjøre endringer i leveringer eller avslutte abonnementet. _____________________________________________________________________________ 1 stk. TAY-YAN Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + porto 39.90 = 40.90 TAY-YAN medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av TAY-YAN til kr 1,- + 39,90 i eksp. Oh porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med TAY-YAN hver mnd. for kun kr 198,- pluss porto, så lenge du selv ønsker det. Kundeservice: [email protected]. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Muslingolje Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + port 39.90 = 40.90 Muslingolje medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av Muslingolje til kr 1,- + 39,90 i eksp. og porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med Muslingolje hver mnd. for kun kr 249,- pluss porto, så lenge du selv ønsker det. Kundeservice tlf: 81535079 Holterkollveien 7 1440 Drøbak. Kontaktmail: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Hjemmekino + Koss Porta Pro Oppkreves av våres samarbeidspartner: 499.00 + 0.00 = 499.00 Abonnementsservice Tlf: 67 11 38 09 Åpningstid mandag til fredag 09.00 - 11.30 og fra 12.30 - 15.00 Hjemmekino, c/o DB Partner AS, Postboks 163, 1319 Bekkestua Faks: 67 11 38 01 [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Chili Burner Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + porto 39.90 = 40.90 Chili Burner medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av Chili Burner til kr 1,- + 39,90 i eksp. og porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med Chili Burner hver mnd. for kun kr 159,90 pluss porto, så lenge du selv ønsker det.Kundeservice tlf: 81535079 Holterkollveien 7 1440 Drøbak. Kontaktmail: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Naturlig Krill Oppkreves av våres samarbeidspartner: 134.00 + 0.00 = 134.00 Kundeservice Våre kundeveiledere hjelper deg gjerne med spørsmål om ditt abonnement, og informasjon om våre produkter. Mandag til fredag: kl. 09.00-15.30 Telefon: 76 11 98 20 Faks: 76 11 98 21 E‐post: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. DKO Invest NO Du mottar de beste tilbud og konkurranser gratis fra testgratis.no. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Vitalslim Oppkreves av våres samarbeidspartner: 59.00 + porto 39.00 = 98.00 SLIK FUNGERER DET Bli kunde hos Vitalas! Våre smidige abonnement hjelper deg til en sunnere livsstil. VITALAS GARANTERER: Svenske kvalitetsprodukter De to første ukene for kun 59,- (+ kr. 39,- i porto og eks.). Deretter får du en ny forsendelse av VitalSlim direkte hjem i postkassen din hver måned for kun kr. 279,-. Portoavgift på kr. 29,- kommer i tillegg. Hver forsendelse inneholder forbruk for en måned. Du kan når som helst avbryte eller ta opphold i abonnementet ved å kontakte kundeservice. Tilbudet gjelder kun nye abonnenter, en gang per husholdning og for personer over 18 år. KUNDESERVICE Telefonnummer: 23 14 07 00 Åpningstider: Mandag – Torsdag: kl 8.00 – 20.00 Fredag: kl 8.00 – 17.00 E-post: [email protected] Adresse: Vitalas Direct, Postboks 1802, 0061 Oslo Du finner alle våre kontaktopplysninger på www.vitalas.no _____________________________________________________________________________ 1 stk. 4 utgaver av Tara + velkomstpakke Oppkreves av våres samarbeidspartner: 129.00 + porto 29.50 = 158.50 Du får, om kort tid, en epost fra Tara, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av Tara abonnementet. Så du får de 4 første utgavene samt et halskjede fra Nora of Norway eller ansiktssett fra Decléor for kun kr 129 + 29,50 i porto og ekspedisjon. Deretter mottar du TARA i løpende halvårsabonnement. _____________________________________________________________________________ 1 stk. 3 utgaver av Woman + Glo Minerals Oppkreves av våres samarbeidspartner: 149.00 + porto 49.50 = 198.50 Du får, om kort tid, en epost fra Woman, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av abonnementet på Woman. Så du får de første 3 utgavene + Glo Minerals for kun kr 149,00 + kr 49,50 i porto og ekspedisjon. Deretter fortsetter abonnementet i løpende kvartalsabonnement for kr 49,50 pr. utgave. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Bo Bedre Oppkreves av våres samarbeidspartner: 199.00 + porto 39.50 = 238.50 Du får, om kort tid, en epost fra Bo Bedre, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av Bo Bedre abonnementet. Så får du de 5 utgaver av BO BEDRE + Arne Jacobsen salatbestikk eller Rosendahl karaffel for kun 199,00 + kr 39,50 i porto og ekspedisjon. Deretter fortsetter abonnementet i løpende halvårsabonnement for kr 369,00. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Night Detox Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Du har bestilt Night Detox 59 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperSocks Man Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 49.00 = 49.00 Du har bestilt SuperSocks 49 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperTights Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 49.00 = 49.00 Du har bestilt SuperTights 49 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperSleep Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Du har bestilt SuperSleep 59 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. Orion NO Du får nyhetsbrev fra Orion. Du får gode tilbud og spennende produktnyheter fra erotikens verden. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Aktiv Trening Oppkreves av våres samarbeidspartner: 39.90 + porto 42.50 = 82.40 Du får innen kort tid en e-post fra Aktiv Trening der du skal klikke på linken i teksten for å bekrefte din bestilling av abonnement på 2 nr. av Aktiv Trening + GPS-logg eller en sykkelcomputer for bare 29,90 kr + 29,90 i porto. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Front boksershorts Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 36.90 = 36.90 Vilkår Når jeg har mottatt mine produkter betaler jeg kun kr 36,90 i porto og eksp.avg. Samtidig blir jeg medlem uten forpliktelser. Når jeg har sendt inn min bestilling aksepterer jeg at kundeinformasjonen behandles i henhold til personopplysningsloven, adresseinformasjon kan benyttes til direkte markedsføring. Etter å ha lest om alle fordeler jeg får som medlem, tar jeg stilling til om jeg ønsker å fortsette mitt medlemskap. Om ikke, gir jeg FRONT beskjed om dette. FRONT forbeholder seg retten til å sende likeverdig erstatningsvare samt å godkjenne bestillingen. Varen er levert når FRONT har levert den til distributøren i avsenderlandet, jfr. Forbrukerkjøpsloven §5, tredje ledd. Vi aksepterer kun bestillinger fra personer over 18 år. OBS! Dette tilbudet gjelder kun for nye kunder og kun en gang pr kunde! Front kundeservice Kundeservice: 08-555 195 66 Faxnummer 08-555 195 95 Box 1601, 183 16 TÄBY _____________________________________________________________________________ 1 stk. Biosoft CLA 80 plus Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester nå BioSoft CLA 80 pluss. Du mottar 120 kapsler (kun eksp. gebyr på 39 kr.) Som medlem mottar du en måneds forbruk (120 kapsler) hver måned for kun kr. 169,- inkl. frakt og gebyr. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Eplecider Eddik Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester Eplecider Eddik i 30 dager (kun eksp. gebyr 39 kr.) Som medlem mottar jeg en måneds forbruk (120 kapsler) hver annen måned for kun kr 166,- inkl. Frakt og gebyr. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. E-post: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Soft Flexi Sokke Mann Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester nå Soft Flexi sokken som er en helsestrømpe som ikke strammer! (kun porto/eksp.geb. kr 39,- kommer i tillegg) Som medlem mottar du 4 par sokker i abonnement hver 4. måned. Hver pakke koster deretter kun kr. 156,-. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. E-post: [email protected] Med vennlig hilsen SmartResponse-Media.com ______________________________________________________________________________ Denne e-posten er sendt til: [email protected] Vennligst angi denne referansen ved henvendelser: 8481547 Kontakt vår kundeservice på [email protected] På vegne av han og meg, takk for all hjelp Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå har jeg ikke hatt noe forbrukerrett enda men forbrukerkjøpsloven § 41: Avbestilling før levering Avbestiller forbrukeren tingen før levering, kan selgeren ikke fastholde kjøpet og kreve betaling. Hvis ikke noe annet følger av avtalen, kan selgeren i stedet kreve erstatning for tap som er en følge av avbestillingen. Det skal også være en angrerett et sted. Så bare han avbestiller varene, feks sende svarmail om at han ikke vil ha det, så skal alt gå bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bare ta kontakt med dem og forklar situasjonen. Det er ikke første gang folk bestiller i andre sitt navn så de burde ha rutiner for hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Så da håper jeg at dere kan komme med noen gode forslag til hva han kan gjøre. Ta kontakt med butikken og forklare situasjonen? Eventuelt bruke angreretten dersom det er levert? Endret 27. oktober 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Min første tanke var: Sperr alle betalingskort, i tilfelle den som har bestilt har oppgitt kortnummer. Etter å ha skummet gjennom eposten i spoileren, ser det ut i alle fall for noen av varene at de ikke skal betales med kort, men med faktura etter mottak av sendingen, men å sperre kort kan allikevel være en sikkerhet. Det som også ser ut som et stort problem etter å ha skummet mailen, er at det dreier som om minst 30 produkter (jeg kom ut av tellinga) med forskjellige telefonnumre og epostadresser for kundeservice. Ja, man kan returnere alle produkter man mottar for avsenders regning etter angreretten, og man kan kontakte alle firmaene enkeltvis og avbestille, eller fortelle at man aldri har bestilt dette. Men, med 30+ produkter er det ganske mye arbeid. I alle fall om man skal ringe alle sammen. Hvis alt dette er listet i en og samme epost, og flere av dem nevner at oppkrevingen gjøres av en samarbeidspartner, er det sannsynlig at mailen er sendt av denne samarbeidspartneren, og det kan være mulig å kontakte denne og stoppe alt sammen derigjennom. Eventuelt kan man skrive likelydende mail til alle epostadressene til alle firmaene om at man ikke har bestilt dette, ikke ønsker varene, og oppfordre dem til å spore personen som har bestilt varene i en annen persons navn. Man kan sannsynligvis også ta med mailen med alle headere til politiet og anmelde identitetstyveri. Enten blir saken henlagt, eller en angrende kamerat får trøbbel. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Alt var i samme epost ja. Faren til kameraten min har kontaktet bedriften som sendte det ut så vi satser på at det ordner seg. Hvis ikke så kommer jeg nok tilbake og spør om tips De skal også anmelde det. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Samme skjedde med en venn av meg... En hadde bestilt stereoutstyr for nesten 10k til hans adresse og navn. Han fikk tilogmed tingene levert på døra og fikk beskjed om å skrive under å betale. Han betalte ikke, forklarte situasjonen ovenfor bedriften og anmeldte hendelsen. Politiet ble koblet inn og fikk sporet ip'en til han som hadde lagt in ordren. Han måtte betale tilbake alt+ frakt etc, og i tilleg noe i erstatning og bot. Internett kan være din fiende, men også din venn Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Det kan hende det har oppstått en misforståelse. Jeg fikk kvittering på mail fra Datakjeden at jeg hadde kjøpt en trådløs ruter. Det viste seg at noen i familien har oppgitt etternavnet i butikken, og den ansatte har antakelig bare merket meg som allerede lå i databasen. Sendte en mail til datakjeden og forklarte situasjonen og feilen ble rettet. Det er viktig å be om bekreftelse og ikke bare sende en mail og tenke at saken er ute av verden. Håper det ordner seg for kompisen din og at ingen prøver å svindle ham. Endret 27. oktober 2010 av Dassen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Får du tilsendt ting du ikke har bestilt, kan du bare beholde det. Om de krever det tilbake, er det bare å gjøre produktene tilgjengelig for sender, slik at han kan hente det for egen regning... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 For det første: På internett er det 14 dagers angrefrist. Jo raskere dere er med å si ifra at dere ikke vil ha varene, jo lettere er det å gå det igjennom. Har varene blitt levert/betalt? Tror dette skal gå bra, dere kan nok bare nekte å betale faktisk. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Alt var i samme epost ja. Faren til kameraten min har kontaktet bedriften som sendte det ut så vi satser på at det ordner seg. Hvis ikke så kommer jeg nok tilbake og spør om tips De skal også anmelde det. Repeterer meg selv jeg. Ingenting ble sendt ut, men det var ikke langt unna. Var vist en fyr fra Sandefjord som har gjort det (ut ifra IP addressen ivertfall), så kan hende det var noen han kjente som tenkte de skulle være veldig kule Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hadde noen bestilt varer for meg, hadde jeg droppet hele greia. Aldri hentet det på postkontoret, slik at bedrifter får det i retur. Når JEG ikke har bestilt noe, skal det ikke være mitt problem. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei godt folk! Fikk telefon fra en kamerat og han var helt hysterisk av seg. Han hadde mottatt mail hvorav det var bestilt varer for nesten 3000kr på han sitt navn og han aner virkelig ikke hva han skal gjøre. Så da håper jeg at dere kan komme med noen gode forslag til hva han kan gjøre. Her har dere mailen: Kjære NAVN NAVNESEN Du har bestilt følgende: Ordernummer: 000000 Orderdato: Oct 26 2010 9:36PM Total: 2932.00 NAVN NAVNESEN VEI 1 0000 STED Norge _____________________________________________________________________________ 1 stk. Fri flyt Omega-3 Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Tilbudet gjelder nye abonnenter over 18 år som er registrert i folkeregisteret med fast bostedsadresse i Norge. Tilbudet gjelder kun èn gang pr. husstand. Ved bestilling til postboksadresse må boligadresse også oppgis. Oppgitte telefonnummer må være registrert på bestillers navn eller adresse. Vesterålens Naturprodukter AS forbeholder seg retten til å godkjenne hver bestilling manuelt og vil om nødvendig kontakte bestiller for å bekrefte personopplysninger. Som ny abonnent på Fri Flyt får du en gratis prøveboks med 1 måneds forbruk. Du betaler kun porto og ekspedisjonsavgift på kr. 59,-. Dersom du ikke ønsker å fortsette ditt abonnement, ber vi deg gi oss beskjed innen 30 dager etter at du har mottatt den første sendingen. Innen 1 måned vil du få din neste leveranse med 6 måneders forbruk av Fri Flyt til kun kr 429,- levert portofritt. Deretter får du en ny portofri levering hver 6 måned. Du kan når som helst gjøre endringer i leveringer eller avslutte abonnementet. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Acaipluss Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.50 = 59.50 elkommen som kunde hos Herbal Vital AS Betingelser for første pakke Den første pakken får du for kr 59,- til dekning av porto og ekspedisjon. Pakken sendes som B-post og kommer rett hjem i din postkasse. Innholdet i pakken er ment til å dekke 30 dagers forbruk. Hvis du ønsker å bli abonnent, trenger du ikke å foreta deg noe som helst. Varen du abonnerer på vil komme rett hjem til deg i din postkasse annen hver måned for kun kr 149,- pr. mnd. inkl. porto. Kundeservice Du tar enklest kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på vår kundetelefon: 815 44 190. Vårt kundesenter har åpent mellom 08:00 - 16:00 (man-fre) Betalingsbetingelser I henhold til lov om forbrukerkjøp er Herbal Vital pålagt å informere om følgende. Varen sendes med 10 dager netto forfall. Vi ber om at betaling skjer innen betalingsfristen på den medfølgende faktura. Ved uteblitt betaling legges det til Statens til enhver tids gjeldende purregebyr og forsinkelsesrente. Manglende betaling etter frist på eventuell betalingspåminnelse følges opp i henhold til normale prosedyrer for innkreving. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Disney-vitaminer Oppkreves av våres samarbeidspartner: 199.00 + 0.00 = 199.00 SLIK FUNGERER DET Bli kunde hos Vitalas! Vårt praktiske og enkle abonnement hjelper deg til en mer helse bringende livsstil. VITALAS GARANTERER: ■ Svenske kvalitetsprodukter ■ Første Disneypakken med 3x Multivitamineraler for barn + Refilleske + DVD Air Buddies for kun kr 199,-. (FRAKTFRITT) ■ Deretter får vi 2 x Disney Multivitamineraler annen hver måned til ordinær pris kr 69,- pr stk (+ porto kr 29,-) rett i postkassen. ■ Du kan når som helst avbryte eller ta opphold i ditt abonnement ved å ta kontakt med vår kundetjeneste. ■Din premie: Du får DVD'en AIR BUDDIES helt uten ekstra kostnad (verdi kr 169,-). PS! Filmen har selvfølgelig norsk, svensk og engelsk tale. Tilbudet gjelder kun nye abonnenter, en gang per husholdning og for personer over 18 år. Helse er et langsiktig prosjekt og vi ønsker deg lykke til i din satsning. Å abonnere på produkter gir deg gode forutsetninger for å lykkes spesielt godt ettersom du da alltid vil ha ferske produkter hjemme. Vi ser fram til å ha deg som kunde hos oss og lover at du vil få mange gode tilbud på andre helseprodukter også i tiden fremover. _____________________________________________________________________________ 1 stk. ProDen PlaqueOff Oppkreves av våres samarbeidspartner: 249.00 + 0.00 = 249.00 ITALAS GARANTERER: Svenske kvalitetsprodukter En unik startpakke med 3 x ProDen PlaqueOff + et Flaxlodd og sjansen til å vinne en milliongevinst for kun kr. 249,- (FRAKTFRITT). Startpakken holder i hele tre måneder, slik at du virkelig rekker å se effekten av ProDen PlaqueOff. Deretter får du 2 x ProDen PlaqueOff direkte hjem i postkassen din for kun kr. 124,50,- pr. stk. Porto på kr. 29,- kommer i tillegg. Premien din: For at du skal bli ekstra motivert for å komme i gang med satsingen på helsen din får du et Flaxlodd og muligheten til å vinne en millon kroner - HELT UTEN EKSTRA KOSTNAD! KUNDESERVICE Telefonnummer: 23 14 07 00 Åpningstider: Mandag – Torsdag: kl 8.00 – 20.00 Fredag: kl 8.00 – 17.00 E-post: [email protected] Adresse: Vitalas Direct, Postboks 1802, 0061 Oslo Du finner alle våre kontaktopplysninger på www.vitalas.no _____________________________________________________________________________ 1 stk. Tintin Oppkreves av våres samarbeidspartner: 99.00 + porto 39.00 = 138.00 Abonnementsvilkår Du får: - Den første boken i serien for KUN kr 99,- (butikkpris 349,-) + porto 36,-. Sammen med boken får du også bonusboken GRATIS. - Ca annenhver måned får du automatisk tilsendt en ny pakke i serien for kun kr 329,- (+ porto kr 36,-). Hver forsendelse består av én tegneseriebok, samt en redaksjonell bok. - Reservasjonsgaranti: Så lenge du ønsker å samle er du garantert å få et eksemplar av alle de øvrige bøkene i serien. - Bøkene levert enkelt per post. Giro følger sammen med bøkene - Du samler uten noen risiko, og kan når som helst velge å avslutte samlingen ved å gi oss beskjed. - I følge lov om angrerett har du rett til å gå fra inngått kjøpsavtale innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Du kan da returnere uleste/ubeskadigede produkter uten å oppgi grunn, men du må selv dekke returkostnadene. Kundeservice: http://www.univers.n...nk.kundeservice _____________________________________________________________________________ 1 stk. Superba Krill Oppkreves av våres samarbeidspartner: 179.00 + 0.00 = 179.00 Abonnementsvilkår Det er ingen kjøpsforpliktelse av Superba Krill som kunde hos oss. Dersom du ikke ønsker flere leveranser av produktet, må du gi beskjed til kundeservice senest 10 dager før neste forsendelse (se faktura for dato). Hvis kundeservice ikke mottar beskjed vil du som abonnent motta Superba Krill i henhold til avtalt frekvens. (Hver 3. eller 6. måned) Abonnementet er fleksibelt, du kan med andre ord hoppe over forsendelser eller stoppe abonnementet for en periode. Endringer i utsendelse må meldes fra til kundeservice senest 10 dager før neste forsendelse. Det er 14 dagers ubetinget angrefrist, ref. kjøpsloven § 10 på første forsendelse. Hvis kundeservice ikke mottar beskjed om endringer vil et abonnement bli opprettet og du vil motta Superba Krill i henhold til avtalt frekvens. (Hver 3. eller 6. måned) Det er kun returrett på den første Superba Krill. De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er således ikke returrett på de varer som du mottar etter den første pakken. Dette er også av hensyn til kvalitetssikring, da helsekost er kategorisert av norske myndigheter som næringsmiddel/ matvarer. kundeservice på tlf. 81556333 _____________________________________________________________________________ 1 stk. Fleur de Santé Oppkreves av våres samarbeidspartner: 49.00 + porto 49.00 = 98.00 Jeg vil bli VIP-kunde hos Fleur de Santé, og vil løpende motta gratis skjønnhetskataloger med spesialtilbud på skjønnhetsprodukter og tilbehør av høy kvalitet. Månedens Skjønnhetspakke er alltid spesielt fordelaktig for meg som VIP-kunde. Som en service får jeg alltid Skjønnhetspakken automatisk hvis jeg ikke velger å avbestille den innen gitte frister. Ord. porto 59,-. Jeg kan enkelt avbestille via post, telefon eller online. Jeg forplikter meg ikke til noe, og kan når som helst slutte som VIP-kunde. Fleur de Santé aksepterer kun bestilling fra personer over 18 år, og forbeholder seg retten til å godkjenne bestillingen. Kun ett Jubileumstilbud per husstand, og kun for nye kunder hos Fleur de Santé. Jeg vil også motta interessant informasjon og tilbud fra Fleur de Santés samarbeidspartnere, hvis jeg ikke ønsker det ringer jeg kundeservice på telefon 22 33 85 10 og gir beskjed. Jubileumstilbudet er gyldig t.o.m. 31. desember 2010. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Argus Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto & eksp. 49.00 = 49.00 Betingelser Tilbudet gjelder nye abonnenter over 18 år som er registrert i folkeregisteret med permanent opphold og fast bostedsadresse i Norge. Tilbudet gjelder kun èn gang pr. husstand. Ved bestilling til postboksadresse må boligadresse også oppgis. Oppgitte telefonnummer må være registrert på bestillers navn eller adresse. Vesterålens Naturprodukter forbeholder seg retten til å godkjenne hver bestilling manuelt og vil om nødvendig kontakte bestiller for å bekrefte personopplysninger. Som ny abonnent på Argus får du en gratis prøveboks med 1 måneds forbruk. Du betaler kun porto og ekspedisjonsavgift på kr. 49,-. Dersom du ikke ønsker å fortsette ditt abonnement, ber vi deg gi oss beskjed innen 30 dager etter at du har mottatt den første sendingen. Innen 1 måned vil du få din neste leveranse med 4 måneders forbruk av Argus til kun kr 349,- levert portofritt. Deretter får du en ny portofri levering hver 4 måned. Du kan når som helst gjøre endringer i leveringer eller avslutte abonnementet. _____________________________________________________________________________ 1 stk. TAY-YAN Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + porto 39.90 = 40.90 TAY-YAN medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av TAY-YAN til kr 1,- + 39,90 i eksp. Oh porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med TAY-YAN hver mnd. for kun kr 198,- pluss porto, så lenge du selv ønsker det. Kundeservice: [email protected]. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Muslingolje Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + port 39.90 = 40.90 Muslingolje medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av Muslingolje til kr 1,- + 39,90 i eksp. og porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med Muslingolje hver mnd. for kun kr 249,- pluss porto, så lenge du selv ønsker det. Kundeservice tlf: 81535079 Holterkollveien 7 1440 Drøbak. Kontaktmail: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Hjemmekino + Koss Porta Pro Oppkreves av våres samarbeidspartner: 499.00 + 0.00 = 499.00 Abonnementsservice Tlf: 67 11 38 09 Åpningstid mandag til fredag 09.00 - 11.30 og fra 12.30 - 15.00 Hjemmekino, c/o DB Partner AS, Postboks 163, 1319 Bekkestua Faks: 67 11 38 01 [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Chili Burner Oppkreves av våres samarbeidspartner: 1.00 + porto 39.90 = 40.90 Chili Burner medlemsbetingelser Ja takk! Sende meg 30 dagers forbruk av Chili Burner til kr 1,- + 39,90 i eksp. og porto. Jeg forplikter meg ikke til å kjøpe noe, men gir beskjed innen 14 dager etter mottakelsen av min første palle, hvis jeg ikke lenger ønsker å bruke automatisk leveringstjenetse. Automatisk leveringstjeneste får du en ny forsendelse med Chili Burner hver mnd. for kun kr 159,90 pluss porto, så lenge du selv ønsker det.Kundeservice tlf: 81535079 Holterkollveien 7 1440 Drøbak. Kontaktmail: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Naturlig Krill Oppkreves av våres samarbeidspartner: 134.00 + 0.00 = 134.00 Kundeservice Våre kundeveiledere hjelper deg gjerne med spørsmål om ditt abonnement, og informasjon om våre produkter. Mandag til fredag: kl. 09.00-15.30 Telefon: 76 11 98 20 Faks: 76 11 98 21 E‐post: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. DKO Invest NO Du mottar de beste tilbud og konkurranser gratis fra testgratis.no. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Vitalslim Oppkreves av våres samarbeidspartner: 59.00 + porto 39.00 = 98.00 SLIK FUNGERER DET Bli kunde hos Vitalas! Våre smidige abonnement hjelper deg til en sunnere livsstil. VITALAS GARANTERER: Svenske kvalitetsprodukter De to første ukene for kun 59,- (+ kr. 39,- i porto og eks.). Deretter får du en ny forsendelse av VitalSlim direkte hjem i postkassen din hver måned for kun kr. 279,-. Portoavgift på kr. 29,- kommer i tillegg. Hver forsendelse inneholder forbruk for en måned. Du kan når som helst avbryte eller ta opphold i abonnementet ved å kontakte kundeservice. Tilbudet gjelder kun nye abonnenter, en gang per husholdning og for personer over 18 år. KUNDESERVICE Telefonnummer: 23 14 07 00 Åpningstider: Mandag – Torsdag: kl 8.00 – 20.00 Fredag: kl 8.00 – 17.00 E-post: [email protected] Adresse: Vitalas Direct, Postboks 1802, 0061 Oslo Du finner alle våre kontaktopplysninger på www.vitalas.no _____________________________________________________________________________ 1 stk. 4 utgaver av Tara + velkomstpakke Oppkreves av våres samarbeidspartner: 129.00 + porto 29.50 = 158.50 Du får, om kort tid, en epost fra Tara, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av Tara abonnementet. Så du får de 4 første utgavene samt et halskjede fra Nora of Norway eller ansiktssett fra Decléor for kun kr 129 + 29,50 i porto og ekspedisjon. Deretter mottar du TARA i løpende halvårsabonnement. _____________________________________________________________________________ 1 stk. 3 utgaver av Woman + Glo Minerals Oppkreves av våres samarbeidspartner: 149.00 + porto 49.50 = 198.50 Du får, om kort tid, en epost fra Woman, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av abonnementet på Woman. Så du får de første 3 utgavene + Glo Minerals for kun kr 149,00 + kr 49,50 i porto og ekspedisjon. Deretter fortsetter abonnementet i løpende kvartalsabonnement for kr 49,50 pr. utgave. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Bo Bedre Oppkreves av våres samarbeidspartner: 199.00 + porto 39.50 = 238.50 Du får, om kort tid, en epost fra Bo Bedre, hvor du skal klikke på linket i mailen for at bekrefte din bestilling av Bo Bedre abonnementet. Så får du de 5 utgaver av BO BEDRE + Arne Jacobsen salatbestikk eller Rosendahl karaffel for kun 199,00 + kr 39,50 i porto og ekspedisjon. Deretter fortsetter abonnementet i løpende halvårsabonnement for kr 369,00. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Night Detox Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Du har bestilt Night Detox 59 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperSocks Man Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 49.00 = 49.00 Du har bestilt SuperSocks 49 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperTights Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 49.00 = 49.00 Du har bestilt SuperTights 49 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. SuperSleep Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 59.00 = 59.00 Du har bestilt SuperSleep 59 kr inkludert porto. Retur av varer Retur av varer bør skje til adressen nedenfor:. SuperShopping BOX 6000 Pallasti 28 19 098 Tallinn Estland Opsigelse av abonnement kan gjøres på www.supershopping.no Har du oppgitt din e-mail adresse, vil du få tilsendt en bekreftelse på din oppsigelse. Kundservice +45 70 22 64 60 _____________________________________________________________________________ 1 stk. Orion NO Du får nyhetsbrev fra Orion. Du får gode tilbud og spennende produktnyheter fra erotikens verden. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Aktiv Trening Oppkreves av våres samarbeidspartner: 39.90 + porto 42.50 = 82.40 Du får innen kort tid en e-post fra Aktiv Trening der du skal klikke på linken i teksten for å bekrefte din bestilling av abonnement på 2 nr. av Aktiv Trening + GPS-logg eller en sykkelcomputer for bare 29,90 kr + 29,90 i porto. _____________________________________________________________________________ 1 stk. Front boksershorts Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 36.90 = 36.90 Vilkår Når jeg har mottatt mine produkter betaler jeg kun kr 36,90 i porto og eksp.avg. Samtidig blir jeg medlem uten forpliktelser. Når jeg har sendt inn min bestilling aksepterer jeg at kundeinformasjonen behandles i henhold til personopplysningsloven, adresseinformasjon kan benyttes til direkte markedsføring. Etter å ha lest om alle fordeler jeg får som medlem, tar jeg stilling til om jeg ønsker å fortsette mitt medlemskap. Om ikke, gir jeg FRONT beskjed om dette. FRONT forbeholder seg retten til å sende likeverdig erstatningsvare samt å godkjenne bestillingen. Varen er levert når FRONT har levert den til distributøren i avsenderlandet, jfr. Forbrukerkjøpsloven §5, tredje ledd. Vi aksepterer kun bestillinger fra personer over 18 år. OBS! Dette tilbudet gjelder kun for nye kunder og kun en gang pr kunde! Front kundeservice Kundeservice: 08-555 195 66 Faxnummer 08-555 195 95 Box 1601, 183 16 TÄBY _____________________________________________________________________________ 1 stk. Biosoft CLA 80 plus Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester nå BioSoft CLA 80 pluss. Du mottar 120 kapsler (kun eksp. gebyr på 39 kr.) Som medlem mottar du en måneds forbruk (120 kapsler) hver måned for kun kr. 169,- inkl. frakt og gebyr. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Eplecider Eddik Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester Eplecider Eddik i 30 dager (kun eksp. gebyr 39 kr.) Som medlem mottar jeg en måneds forbruk (120 kapsler) hver annen måned for kun kr 166,- inkl. Frakt og gebyr. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. E-post: [email protected] _____________________________________________________________________________ 1 stk. Soft Flexi Sokke Mann Oppkreves av våres samarbeidspartner: 0.00 + porto 39.00 = 39.00 Du tester nå Soft Flexi sokken som er en helsestrømpe som ikke strammer! (kun porto/eksp.geb. kr 39,- kommer i tillegg) Som medlem mottar du 4 par sokker i abonnement hver 4. måned. Hver pakke koster deretter kun kr. 156,-. Du kan når som helst si opp abonnementet og du gir beskjed innen 14 dager etter mottatt prøve, om du ikke ønsker flere pakker tilsendt. Vi vil gøre vores bedste, for at alle vores medlemmer skal være tilfredse med vores produkter og service. Skulle der være nogle spørgsmål om produkter eller levering, kan du ringe på vores servicetelefon på 37 28 10 40 mellem kl. 9.00 og kl. 15.00. E-post: [email protected] Med vennlig hilsen SmartResponse-Media.com ______________________________________________________________________________ Denne e-posten er sendt til: [email protected] Vennligst angi denne referansen ved henvendelser: 8481547 Kontakt vår kundeservice på [email protected] På vegne av han og meg, takk for all hjelp Dette er bare å anmelde. Med en anmeldelse og gjerne også at noen blir tatt for dette har en noe å vise til når disse selskapene kommer med krav (av det jeg orket å lese er jo dette sånne selskap som ikke akkurat tar "angrefrist" noe særlig alvorlig.) som gjør til at de forstår at det ikke er noe å hente. Om en begynner å gå inn i noe angrefrist, plukker opp og returnerer varer osv, med dette så tar jo en fort på seg ansvaret. Tror at en bør anmelde og la politiet og gjerne den skyldige om det da viser seg å være kjentfolk stå for "oppryddingen" i stedet for å basere seg på godvilje fra disse selskapene. Med en anmeldelse så kan en også om noen skulle finne på å sende inkasso eller kreve en inn i forliksrådet og den slags bare slenge den i bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå