Solid Snail Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Betyr dette at flamefesten fortsetter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Betyr dette at flamefesten fortsetter? Jeg ser ingen løsning på den, annen enn å stenge denne og lignende tråder. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Synd, alltid like morro å lese, men men... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Eg har ihvertfall ikkje hatt noen problemer under samtalene mine sålangt, eg er veldig fornøyd med telefonen min må eg si Eg kommer i fra en HTC Desire, og savner kanskje litt det å gjøre ting litt meir tilgjengelig. Men OSet fungerer såpass kjappt og glatt uansett att eg tåler litt unødvendig knoting i menyer etc. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Betyr dette at flamefesten fortsetter? Jeg ser ingen løsning på den, annen enn å stenge denne og lignende tråder. Kan ikke stenge denne tråden før den blir oppjustert igjen Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Å stenge tråden vil ikke løse noen ting. Håper på en saklig diskusjon. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det med å stenge tråden var ikke ment seriøst. Det er dog den eneste "løsningen" jeg ser på kranglingen/diskusjonen, da alle vet vi aldri vil bli enige eller komme frem til en konklusjon. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det med å stenge tråden var ikke ment seriøst. Det er dog den eneste "løsningen" jeg ser på kranglingen/diskusjonen, da alle vet vi aldri vil bli enige eller komme frem til en konklusjon. Hm, tror faktisk du har rett.. Jeg tror jeg heller tar det opp med trådstarter bak teppet heller Steng i vei du Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er utrolig hvor mye terningkast betyr for noen. 2 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 For fanboys er det jo en bekreftelse på at de man støtter og forsvarer for enhver pris leverer et allment godt produkt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er utrolig hvor mye terningkast betyr for noen. Ser ikke helt forskjellen; Han som gidder å kommentere dette, kontra han som skrev i denne tråden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forskjellen er at folk flest ikke hadde snudd på hodet engang om karakteren på telefonen gikk ned et hakk på en nettside. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Man elsker å bedras. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Forskjellen er at folk flest ikke hadde snudd på hodet engang om karakteren på telefonen gikk ned et hakk på en nettside. DET tror jeg faktisk stemmer MÅ være noe som er bra da Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har iphone4 selv. Og jeg har opplevd dette utallige ganger, så å si hver dag! Enten setter jeg min samtale på vent, eller så slår Facetime seg på, eller så kommer høytaleren på. Jeg trodde det var meg som holdt telefonen skeivt så sensoren ikke ble dekket til. Så takk! håper det kommer en oppdatering snarest! Jeg og registrerte meg på dette forumet for å slenge dritt i en tråd om justering av iphone 4 karakteren. "Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe. Her må jeg faktisk rette på deg. Jeg er svært fornøyd med telefonen min, men under en samtale for en ukes tid siden opplevde jeg at Facetime aktiverte seg/skrudde seg på to ganger, uten at dette var planlagt fra min side. Det kan godt hende jeg holdt den feil/for langt unna ansiktet, for jeg har ikke opplevd det siden, men der og da ble jeg irritert. Så, joda, "facetime slår seg på" er faktisk logisk. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe. Her må jeg faktisk rette på deg. Jeg er svært fornøyd med telefonen min, men under en samtale for en ukes tid siden opplevde jeg at Facetime aktiverte seg/skrudde seg på to ganger, uten at dette var planlagt fra min side. Det kan godt hende jeg holdt den feil/for langt unna ansiktet, for jeg har ikke opplevd det siden, men der og da ble jeg irritert. Så, joda, "facetime slår seg på" er faktisk logisk. Må ikke facetimefunksjonen i utgangspunktet aktiveres i telefoninnstillingene før det kan aktiveres under samtaler? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Må ikke facetimefunksjonen i utgangspunktet aktiveres i telefoninnstillingene før det kan aktiveres under samtaler? Jo, det er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg