Gå til innhold

Vi nedjusterer Iphone 4

Anbefalte innlegg

Ja, jeg fatter ikke disse som påstår de har problemer med iPhone. Jeg vet om noen som vet om noen som vet om noen som har en iPhone som ikke har disse problemene. Da kan jo heller ingen andre ha problemer. Det blir det samme som at en venn av meg med samme TV som meg får problemer med sin TV når jeg ikke har problemer med min TV. Det går jo ikke an. Nei, jeg forstår ingen ting lengre. Synes det er bra drøyt at noen påstår at de har problemer når noen ikke har problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan stiller lover og regler seg for di som opplever disse problemene? Kan du ta telefonen til sin nærmeste forhandler og få den byttet x antall ganger i håp om å få en modell som fungerer, eller kan de kanskje bytte til alternative telefoner? Det kan vell ikke forventes at folk skal leve med telefoner som sliter med helt essensielle ting?

Nå er jeg så heldig at jeg har en iPhone4 som ikke har noen av disse problemene, verken med dekning eller nærhetsensoren (sistnevnte har visstnok blitt fikset med iOS 4.2 GM uansett) men for de som opplever frustrasjon rundt dette må da han noen forbrukerkrav?

Lenke til kommentar

Hvordan stiller lover og regler seg for di som opplever disse problemene? Kan du ta telefonen til sin nærmeste forhandler og få den byttet x antall ganger i håp om å få en modell som fungerer, eller kan de kanskje bytte til alternative telefoner? Det kan vell ikke forventes at folk skal leve med telefoner som sliter med helt essensielle ting?

Nå er jeg så heldig at jeg har en iPhone4 som ikke har noen av disse problemene, verken med dekning eller nærhetsensoren (sistnevnte har visstnok blitt fikset med iOS 4.2 GM uansett) men for de som opplever frustrasjon rundt dette må da han noen forbrukerkrav?

Er vel åpenbart at du bør kunne bytte eller få reparert telefonen om du først har sikret at du har siste oppdatering av iOS og problemet er vedvarende over en periode.

Til tross for at mange som åpenbart ikke har iPhone mener at ALLE har disse problemene på sin iPhone så er disse problemene ganske begrenset. Mulig noen har fått fra en dårlig produksjonsserie eller ikke har fått oppdatert iOS.

Lenke til kommentar

Jeg har iphone4 selv. Og jeg har opplevd dette utallige ganger, så å si hver dag! Enten setter jeg min samtale på vent, eller så slår Facetime seg på, eller så kommer høytaleren på. Jeg trodde det var meg som holdt telefonen skeivt så sensoren ikke ble dekket til.

Så takk! håper det kommer en oppdatering snarest!

Leit å høre at du har denne typen problemer. Har du oppdatert systemet fra 4.0 / 4.01 til iOS 4.1? Det skal nemlig løse problemstillingene du beskriver.

Lenke til kommentar

Dette kan umulig være software feil? Hvertfall ikke om man har oppdatert til nyeste FW. Siden min ikke har dette problemet, titter i speilet når jeg har tatt noen samtaler, og skjermen skrur seg av med en gang telefonen kommer nærme øret.

Telefonen / skjermen var langt var følsom med 4.0 og 4.01 enn med 4.1 slik jeg opplevde det, så tror selv at det er softwaren. Men jeg har tatt feil før, så skal ikke påstå noe.

Ps. Ellers festlig å se hele Android gjengen her inne for å slenge skit om et produkt de ikke har selv / ikke har prøvd selv. Skulle tro de hadde nok med å sitte og mekke på “homescreen / lockscreenen” sin uten å bry seg om en “liten” telefon fra Apple.

Enda rarere blir det i lys av at de nå har fått noen nye leketøy (HD ++) og da burde de vel strengt tatt bruke mer tid på sine HTC tråder for å finne ut av hvordan de skal fikse alt det som ikke virker som det skal og/eller det som de ikke får til, slik det er hver gang HTC lanserer et nytt produkt... Samme rælet hver gang man sjekker trådene til nye produkter fra den kanten.

Personlig leser jeg gjerne gjennom noen av HTC og Android trådene hver gang jeg har behov for å le litt. Kan trygt anbefale alle iPhone brukere å gjøre det samme om de skulle føle seg litt utenfor en dag, for mer plunder og heft skal man lete lenge etter. Følgende tråder er ganske så artige for de som ennå ikke har sett underholdningsverdien i dette:

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

HTC HD2 "Leo" - Førsteinntrykk

HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198215

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Den store Android-tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272493

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS

Endret av Stool Sample
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorvidt noe er forandret eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men jeg kan hvert fall holde over samtlige tre av skjøtene i et fast og hardt grep og bare fremprovosere et drop på ca en fattig bar, dette har aldri vært i nærheten av å drepe samtaler eller ha merkbar innvirkning på netthastigheten min, har faktisk ikke noen praktisk betydning når jeg ser på Tv2 Sport på mobilen som er utrolig sensitiv på mobildekningen.

Så dette med at du bare skal så vidt berøre den ene skjøten med lille fingeren så bryter helvete løs og samtaler forsvinner osv.. osv hører ikke hjemme i denne verden, hvert fall ikke her i Norge.

Nei, det bryter ikke ut noe helvete. :) Det er det vel strengt tatt bare noen få som hevder.

Resultatet kan bli brutt samtale i det øyeblikket man i utgangspunktet har dårlig dekning. Men i Norge som nevnt har vi et relativt godt utbygd mobilnett, så det er vel generelt et lite problem her.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fatter ikke disse som påstår de har problemer med iPhone. Jeg vet om noen som vet om noen som vet om noen som har en iPhone som ikke har disse problemene. Da kan jo heller ingen andre ha problemer. Det blir det samme som at en venn av meg med samme TV som meg får problemer med sin TV når jeg ikke har problemer med min TV. Det går jo ikke an. Nei, jeg forstår ingen ting lengre. Synes det er bra drøyt at noen påstår at de har problemer når noen ikke har problemer.

Hvis det var et softwareproblem så skulle vel strengt tatt jeg opplevd det også? Eller har jeg fått noen andre nullere og enere? Utover det: Point taken :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette kan umulig være software feil? Hvertfall ikke om man har oppdatert til nyeste FW. Siden min ikke har dette problemet, titter i speilet når jeg har tatt noen samtaler, og skjermen skrur seg av med en gang telefonen kommer nærme øret.

Telefonen / skjermen var langt var følsom med 4.0 og 4.01 enn med 4.1 slik jeg opplever det, så tror selv at det er software. Men har jo tatt feil før, så skal ikke påstå noe.

Men hvorfor skulle da problemet fortsatt være der? Når de fleste telefonene har fått fikset dette problemet med 4.1. Da må det jo nesten være noe annet som er feil? Regner med at det ikke er forskjellige 4.1 versjoner folket har lastet ned.

Lenke til kommentar

Følgende tråder er ganske så artige for de som ennå ikke har sett underholdningsverdien i dette:

http://www.diskusjon...owtopic=1198215

Den store Android-tråden

http://www.diskusjon...owtopic=1272493

Det man bør tenke på når det gjelder forum, er at man spør om det er noe tull, funker alt som det skal spør man ikke.

Lenke til kommentar

Følgende tråder er ganske så artige for de som ennå ikke har sett underholdningsverdien i dette:

http://www.diskusjon...owtopic=1198215

Den store Android-tråden

http://www.diskusjon...owtopic=1272493

Det man bør tenke på når det gjelder forum, er at man spør om det er noe tull, funker alt som det skal spør man ikke.

http://forum.iphoneworld.ca/iphone-support-troubleshooting-forum/

Dette viser at selv iPhone trenger supportforum.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

La nå folk få lov til å ha det de vil. Jeg har hatt android, og aldri vært mere plaget at bugs og tull. Alltid en ny feil. Med iOS har det gått annerledes.. ikke oppdaget feil i det hele tatt! Liker de bugsog feil, la de få like det. Jeg for min del vil ha noe som funker. Og det har jeg. ER bare å lese undersøkelser om hvem som er de mest fornøyde kundene av iPhone, og drite i det-jeg-har-er-best-kverrulantene!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...