Gå til innhold

Vi nedjusterer Iphone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo fint ringe med iPhone4? Skal vi først slenge påstander som apple fanboy til alle som ikke misliker iPhone4 så kan vi vell kalle folk som deg "anti-fanboy" eller noe i den duren?

 

For makan til vrøvl som at du ikke kan ringe med iPhone4 er bare helt patetisk, kjenner ganske så mange som har iPhone4 og ingen av oss sliter med å ringe, ja du mister litt dekning om du bevisst holder telefonen feil I ETT FAST GREP, men du mister ikke hele dekningen, og det gir ingen merkbar innvirkning på verken netthastighet eller samtalekvalitet.

 

Mulig dette har å gjøre med at mobildekningen i Norge er flere lysår foran den i blant annet USA, men hele denne antennagate problematikken er så godt som ikke eksisterende i Norge hvert fall.

 

 

Så disse påstandene dine om at iPhone4 ikke kan brukes til ringe kan du stappe en viss plass hvor sola ikke skinner (så ofte hvert fall) harhar.gif

Lenke til kommentar

For makan til vrøvl som at du ikke kan ringe med iPhone4 er bare helt patetisk, kjenner ganske så mange som har iPhone4 og ingen av oss sliter med å ringe, ja du mister litt dekning om du bevisst holder telefonen feil I ETT FAST GREP, men du mister ikke hele dekningen, og det gir ingen merkbar innvirkning på verken netthastighet eller samtalekvalitet.

Du trenger ikke holde den i et fast grep. Det holder med en finger på «feil» plass. Men i Norge er det vel ikke et stort problem da vi generelt har rimelig god dekning.

Lenke til kommentar

RamGuy, foreslår at du leser artikkelen. Den handler om at folk med iPhone 4 har problemer med å ringe. Nettopp pga det har amobil nedjuster iPhone 4 med TO øyne på terningen. Desire og Galaxy S har ikke problemer med å ringe og begge har derfor fortsatt terningkast 6. Argumentet til Lilac1 er derfor ugyldig.

 

Du må forresten gjerne kalle meg anti-fanboy. Det ser jeg på som et kompliment.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke holde den i et fast grep. Det holder med en finger på «feil» plass. Men i Norge er det vel ikke et stort problem da vi generelt har rimelig god dekning.

 

Feil. De første mobilene som kom til europa hadde dette problemet. De som er i handelen nå lar seg knapt påvirke selv om du skulle ha den i et jerngrep med begge hendene.

 

RamGuy, foreslår at du leser artikkelen. Den handler om at folk med iPhone 4 har problemer med å ringe. Nettopp pga det har amobil nedjuster iPhone 4 med TO øyne på terningen. Desire og Galaxy S har ikke problemer med å ringe og begge har derfor fortsatt terningkast 6. Argumentet til Lilac1 er derfor ugyldig.

 

Du må forresten gjerne kalle meg anti-fanboy. Det ser jeg på som et kompliment.

 

 

Altså, når amobil velger å trekke to øyne på terningen for et problem langt på vei de fleste iphoneeiere ikke klarer fremprovosere med vilje, viser det jo bare at artikkelen hadde som hensikt å skape klikk. Det har ingenting med objektiv og upartisk testing å gjøre.

 

Når det er sagt er du ikke mer anti-fanboy enn at du tar ting ut av sammenheng for å sverte et selskap du personlig har noe i mot.

En passende beskrivelse er "idiot", du har sikkert hørt det før.

Du får google det om det er noe du lurer på.

 

SPOILER: Desire er bygget av glass, aluminium og hard gummi. iPhone 4 er bygget av tynt glass som knuses ved første kontakt med bakken. At Desire tåler mer enn iPhone 4 er det liten tvil om.

 

Og ikke glem denne. HTC har en ny aluminiumslegering som heter "drithardplastium" som de forsøker få patent på.

Å bruke i overkant av 4000 kroner på en plastleke kommer jeg ikke til å skjønne meg på.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må le av Herr Symbian som kun har lest seg opp på artikler og ikke aner hvordan det egentlig står til med iPhone 4. Videre så er ikke dette noen diskusjon, da ALLE med barnesykdommene bare kan dra innom sin mobilbutikk og få telefonen byttet til en som fungerer bedre enn den opprinnelige. Vil det si at iPhone 4 burde hatt 7 øyne på terningen? Jeg ville sagt ja, eller nedjustert samtlige av de andre mobilene som har 6 øyne.

 

Peace!

Lenke til kommentar

Må le av Herr Symbian som kun har lest seg opp på artikler og ikke aner hvordan det egentlig står til med iPhone 4. Videre så er ikke dette noen diskusjon, da ALLE med barnesykdommene bare kan dra innom sin mobilbutikk og få telefonen byttet til en som fungerer bedre enn den opprinnelige. Vil det si at iPhone 4 burde hatt 7 øyne på terningen? Jeg ville sagt ja, eller nedjustert samtlige av de andre mobilene som har 6 øyne.

 

Peace!

 

Du kan å få sagt det du! Dette er ikke og har aldri vært noe diskusjon folkens! Får man det minste problem er det jo så såre enkelt å bare bytte telefonen! Fatter ikke hva som er så vanskelig!!?1337!? BYTT TELEFONEN DA OG SLUTT Å LES OM FANTASIER, ARTIKLER OG DRØMMER PÅ INTERNETT!!!

 

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10042336

 

http://www.mobilen.no/wip4/slik-lurer-apple-seg-unna-iphone-4-garanti/d.epl?id=45093

 

Edit: Leif sneik seg jammen meg inn i den søte teksten min

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Kjempe bra og vurdere iphonen på nytt!!!

Glem iphone 4, 3GS er fortsatt best ^^

Jeg har har iPhone4 og hadde 3GS før (fikk iPhone4 i bytte fordi 3GS fikk en feil og ble levert inn for reparasjon).

 

Tro meg. iPhone4 er langt bedre enn 3GS. Dette er MIN erfaring og jeg innser at andre kan ha andre meninger eller opplevelser.

Lenke til kommentar

Kjempe bra og vurdere iphonen på nytt!!!

Glem iphone 4, 3GS er fortsatt best ^^

Jeg har har iPhone4 og hadde 3GS før (fikk iPhone4 i bytte fordi 3GS fikk en feil og ble levert inn for reparasjon).

 

Tro meg. iPhone4 er langt bedre enn 3GS. Dette er MIN erfaring og jeg innser at andre kan ha andre meninger eller opplevelser.

Du har sikkert rett i det, men jeg skal kjøpe meg iphone 5 da den kommer ut ^^

Synes bare at det er forlite forbedringer på iphone 4.

Har ikke inntil videre hatt noe serlig problemer med 3GSen enda, gar hatt den i over et år.

Endret av anonymus94
Lenke til kommentar

 

Du har sikkert rett i det, men jeg skal kjøpe meg iphone 5 da den kommer ut ^^

Synes bare at det er forlite forbedringer på iphone 4.

Har ikke inntil videre hatt noe serlig problemer med 3GSen enda, gar hatt den i over et år.

Hvis du har tålmodighet til å vente på iPhone5 så er jo det en forståelig grunn. Men da snakker vi vel juli/august 2011. Foreløpig har jeg bare hørt spekulert om RFID/NFC-brikke og 4G som nyheter på iPhone5, men det kommer vel flere nyheter og spekulasjoner etterhvert.

Jeg hadde ingen problemer med 3GS (bortsett fra den siste kræsjen som gjorde at den måtte byttes) og har heller ingen med iPhone4.

Lenke til kommentar

* Det er jo endel telefoner jeg mener burde bli revurdert, blant annet Sony Ericsson Xperia 10 som det har tatt evigheter å få rullet ut Android 2.x, hele Android plattformen i seg selv burde få et stort minus for den vannvittig fragmenteringen operativsystemet lider av .. *

At Sony Ericsson (eller andre for den sak skyld) er trege med og få ut en eldre Android versjon har vel ingenting med Android i seg selv og gjøre, men med SE.

Så det du sier er at man ikke bør kjøpe telefoner med Android fra andre enn google? Sluttet ikke google med å lage telefoner selv nå?

Nei, man kan kjøpe telefoner fra hvem man vil for min del. Men mener det blir feil og klage på Android for at mobilprodusentene er trege på og få ut oppdateringer...

 

Google tenkte på og gi seg med telefoner, men nå er det jo rykter om en Nexus 2.

Lenke til kommentar

Når det er sagt er du ikke mer anti-fanboy enn at du tar ting ut av sammenheng for å sverte et selskap du personlig har noe i mot.

En passende beskrivelse er "idiot", du har sikkert hørt det før.

Du får google det om det er noe du lurer på.

 

Er det et personangrep eller er du bare usedvanlig dårlig til å argumentere?

 

Og ikke glem denne. HTC har en ny aluminiumslegering som heter "drithardplastium" som de forsøker få patent på.

Å bruke i overkant av 4000 kroner på en plastleke kommer jeg ikke til å skjønne meg på.

Da håper jeg virkelig at iPhone4 er den første iPhonen du har gått til innkjøp av.

Lenke til kommentar

Nei, man kan kjøpe telefoner fra hvem man vil for min del. Men mener det blir feil og klage på Android for at mobilprodusentene er trege på og få ut oppdateringer...

 

Google tenkte på og gi seg med telefoner, men nå er det jo rykter om en Nexus 2.

Er du skråsikker på at det ikke er er tett samarbeid mellom telefonprodusentene og Android for å kunne gi ut oppdateringer til sine modeller?

 

Om ikke annet så er jo dette en av svakhetene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt maset med "terningkastgate". Jeg kunne ikke brydd meg mer om min mobil, Nexus One, fikk terningkast 1 eller 2 av Amobil nå fordi den aldri solgte bra. Er det en bra mobil så er det en bra mobil. Hva forfatteren skriver om den er det som bestemmer, ikke terningkastene?

 

e: Leifs

Endret av oletheking
Lenke til kommentar

Du trenger ikke holde den i et fast grep. Det holder med en finger på «feil» plass. Men i Norge er det vel ikke et stort problem da vi generelt har rimelig god dekning.

 

Feil. De første mobilene som kom til europa hadde dette problemet. De som er i handelen nå lar seg knapt påvirke selv om du skulle ha den i et jerngrep med begge hendene.

 

Hva har de gjort med telefonen? Har de endret design?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke holde den i et fast grep. Det holder med en finger på «feil» plass. Men i Norge er det vel ikke et stort problem da vi generelt har rimelig god dekning.

 

Feil. De første mobilene som kom til europa hadde dette problemet. De som er i handelen nå lar seg knapt påvirke selv om du skulle ha den i et jerngrep med begge hendene.

 

Hva har de gjort med telefonen? Har de endret design?

 

Aner ikke. Ryktebørsen sier at noe internt endret seg rundt produksjonsuke 35.

Lenke til kommentar

Hvorvidt noe er forandret eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men jeg kan hvert fall holde over samtlige tre av skjøtene i et fast og hardt grep og bare fremprovosere et drop på ca en fattig bar, dette har aldri vært i nærheten av å drepe samtaler eller ha merkbar innvirkning på netthastigheten min, har faktisk ikke noen praktisk betydning når jeg ser på Tv2 Sport på mobilen som er utrolig sensitiv på mobildekningen.

 

Så dette med at du bare skal så vidt berøre den ene skjøten med lille fingeren så bryter helvete løs og samtaler forsvinner osv.. osv hører ikke hjemme i denne verden, hvert fall ikke her i Norge.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...