OleP Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Noen som har anelse om når norsk sw kommer til Qtek 7070? Vurderer også å selge min for kr 5000, inkl et 128 mb SD Card.. send mail til [email protected] hvis du er int. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Du kan jo bruke Dansk i stedet for Engelsk da? Herhttp://orange.dk/spv/update/ :wink: Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 funker den på Qtek7070 ??? Qtek7070 blir en SPVx telefon.. på linken gitt over meg her gjelder dette for SPV. OSen er nok det samme men telefonene er litt forskjellige.. har prøvd en av disse og fikk melding om ugyldig versjon av ettellerannet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Noen som har anelse om når norsk sw kommer til Qtek 7070? Vurderer også å selge min for kr 5000, inkl et 128 mb SD Card.. send mail til [email protected] hvis du er int. Norsk software kommer trolig en gang i August. Det er fyfy med selging på forumet, vet du. Slikt gjøres på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 æøå er mulig, men det er tidkrevende og krever et program for å fungere. Det står mer om dette hos Idedata. For dere som har vansklig for å tro det, kan godt sende dere en kvittering på at jeg har hatt Qtek og linken (hvis idedata ikke har slettet den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå