Arrizol Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 hei. Satt på 2 kalde katoder med en lightbus. Resultatet blei en hensides treg pc. Har 0 forståelse for hvordan dette kan ha seg. anyone? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det kan være at strømforsyningen din ikke klarer å gi nok strøm til disse katodene. Ved et høyt belastet system vil strømforsyningen etterhvert gi mindre strøm til de andre delene (som f. eks. skjermkort) - og du vil oppleve treghet. Dersom du tar ut katodene, da løser vel problemet seg? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg ble litt interessert av å lese dette. Hva i alle dager er det du prøver å forklare? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det jeg forstår, så har TS montert to katoder i PC-en sin. Etter dette ble PC-en mye tregere. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg tenkte det også, men falt ut da lightbus ble nevnt... Kan du forklare litt nærmere Arrizol? Hva er lightbus? Endret 27. oktober 2010 av Munty Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 for dårlig strømforsyning er nok ikke problemet. har en 1000w stående så det er overkill så det holder. ja tok ut katodene da pcn ble treg, men det er et problem non-then-less og jeg vil løse det har hørt at det kan være noe med at lightbus som forstyrrer de andre komponentene, men det virker litt rart eneste sammenheng katodene og lightbussen har med resten av komponentene er jo via psu.. Lightbus er en artig liten sak med mic som gjør at man kan kontrollere katodene til enten lyse konstant, slå av eller flashe etter musikk/ lyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå