EinarEriksen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Disse bildene hevdes å vise Sony Ericssons første Playstation-mobil med Android 3.0 og en stor styreflate. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fake or not, spennende for lommespillnørder... kan jo ikke la iphone få alle de fete spillene selv. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er begrenset hvilke typer spill som fungerer bra med kun touchpad, så dette lover bra. Spent på lanseringstidspunkt. Dette kan muligens bli min neste mobil. Hvis det ikke er fake da. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Morsomt for gamingfolket, men den kunne da ha sett hakket penere ut Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Playstation-telefonen skal kjøre Android OS 3.0, også kalt Gingerbread Jeg trodde at det Android 2.3 som skal hete Gingerbread. Fra en annen artikkel på Amobil: Sist gang tok det kun en uke fra iskremen dukket opp til Android 2.2, Froyo, ble lansert. Siden den store kakemannen ble satt på plass på fredag, er det altså ikke utenkelig at vi allerede i løpet av uken vil vite betydelig mer om Android 2.3. Navneforvirring I utgangspunktet har Gingerbread så langt vært omtalt som Android 3.0, men nå kan det se ut til at vi får en oppdatering før den tid, og at denne oppdateringen tar pepperkakenavnet. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Merkelig med runde A og B ikoner på skjermen for enter og back (typisk xbox), mens det brukes sony knapper under. Meget skeptisk! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, akkurat den delen lurte jeg på og. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikke akuratt peneste telefonen jeg har sett. Lenke til kommentar
Bjørn Ove Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikke derekte pen nei, og så står det Sony Ericsson på den, noe som jeg har blitt kurert for. Men som en minni utgave av PSP så kan den jo være interesant. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har sett bedre produktdesign, men det er snakk om en prototype som utviklere kan gjøre seg kjent med. Så designet vil sikkert bli forandret til ferdig versjon. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er en stund siden de første bildene av denne dukket opp. Dette kan nok bli en liten konkurrent til Nintendo 3DS. Har noen kommet over spesifikasjonene til GPUen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Litt motsigelse i artikkelen. I en artikkel tidligere for noen dager siden så sa dere at 2.3 blir kalt gingerbread, altså ikke 3.0. EDIT: er blitt bekreftet at 2.3 fortsatt er froyo. så my bad (og amobil's) Endret 28. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så stygg den var!Hater designet til Sony Ericsson mobilenene. Lenke til kommentar
Simenoyen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 da kommer det jo til å koste mere enn i app storefor spill da! Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det står at man kan laste ned spill, betyr det at man ikke kan bruke PSP spillene sine på denne ? Så det er egentlig bare en helt alminnelig android mobil man kan laste ned apps til ? Jeg er meget interessert i en ds/psp med telefonmuligheter og android, men hvis man ikke kan sette inn fysiske ds/psp spill ser jeg ikke poenget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg