Gå til innhold

Får ikke spilt over 2 skjermer

The Crusher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... støtter virkelig ikke Nvidia Surround 2 skjermer? Du kan jo bruke SoftTH da, det burde også gjøre jobben ;)

Problemet med nvidia surround er at du må ha sli... Skal gi programmet en sjangs :)

Litt OT her, men hva er vitsen med å spille over to skjermer? Du får jo en diger, sort avbrytelse midt i bilde før det fortsetter igjen. :S

Snakker om forstyrrende objekt.

Vet ikke helt hva som er vitsen med det, og stor avbrytelse kommer jo ann på vilke skjermer man har. Så går det også ann og demontere plastikken rundt for å få de litt nærmere ;)

Men jeg skjønner poenget ditt.

Lenke til kommentar
Problemet med nvidia surround er at du må ha sli... Skal gi programmet en sjangs

Sorry mac, SLI er ikke nødvendig :)

men de har ingen støtte for Surround på 2 skjermer såvidt meg bekjent. Men de vurderer å implementere det. Til det må du bruke en av de andre metodene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært i kontakt med nvidia support, og ifølge de, er ikke span mode støttet i win7.. Men om man har 2 nvidia kort kunne man sette det opp. De sa også at winxp støttet det, og der fungerer det, utenom i ett spill... Så mitt problem er nesten løst, hvordan får jeg det spillet til å fungere over 2 skjermer? får heller ikke satt oppløsningen til høyere enn 1024x768 i det spillet, mens begge skjermene kjører på 1600x1200 til vanlig.. Spillet det er snakk om er GTA san andreas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...