IntelAmdAti Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 http://www.itavisen.no/art/1301462.html denne må jeg ha! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har ikke fått bra kritikk hos itavisen.no men har lest tester der eyetoy får mye skryt. Fikk terningkast 5 hos vg! Ser utrolig morsomt ut, men jeg tror ikke at jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du kan se det 'in action' i 2. etasje av Free Record Shop sin store sjappe på Egertorget i Oslo - de har hatt det der siden de åpnet for et par måneder siden. Morsom greie - ser litt vilt ut når folk står og fekter i lufta Lenke til kommentar
tihe Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Den skal jeg ha. Noen som vet når den kommer til PC? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Finnes jo mange lignende saker til pc allerede da, som man bare bruker webcamen til å spille med. Husker en kamerat av meg hadde en tøff skjermbeskytter eller no som han kunne slå på en klovn. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg kommer nok til å kjøpe meg en sånn en. Jeg vil være en av de som er med fra starten på denne teknologien. Dette er jo bare starten, tenk på hva som muligens kan komme etterhvert når teknologien begynner å sveve bort fra baby-stadiet.... Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Den skal jeg ha. Noen som vet når den kommer til PC? Pc? Dette er eye-toy, en spesialkomponent lagd av sony spesielt for ps2. Det kommer nok aldri til pc. Men, det finnes en del spill til Web-cam som fungerer på samme måten, de har nok ikke samme kvalitet though. Har faktisk prøvd Eye-toy, og kommer definitivt til å kjøpe det. Party-spill faktoren er skyhøy, noe som egentlig er på tide. Finnes jo ingen andre goe partyspill til den sorteboksen:) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Den skal jeg ha. Noen som vet når den kommer til PC? Pc? Dette er eye-toy, en spesialkomponent lagd av sony spesielt for ps2. Det kommer nok aldri til pc. Men, det finnes en del spill til Web-cam som fungerer på samme måten, de har nok ikke samme kvalitet though. Har faktisk prøvd Eye-toy, og kommer definitivt til å kjøpe det. Party-spill faktoren er skyhøy, noe som egentlig er på tide. Finnes jo ingen andre goe partyspill til den sorteboksen:) 4 player timesplitters er jo gøy . jeg skal love deg, det kommer mye bedre kamera, mye bedre kvalitet og mye bedre spill til pc, men dato vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå