Gå til innhold

ps2 kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer nok til å kjøpe meg en sånn en. Jeg vil være en av de som er med fra starten på denne teknologien. Dette er jo bare starten, tenk på hva som muligens kan komme etterhvert når teknologien begynner å sveve bort fra baby-stadiet.... :D

Lenke til kommentar
Den skal jeg ha. Noen som vet når den kommer til PC?

Pc? Dette er eye-toy, en spesialkomponent lagd av sony spesielt for ps2. Det kommer nok aldri til pc. Men, det finnes en del spill til Web-cam som fungerer på samme måten, de har nok ikke samme kvalitet though. Har faktisk prøvd Eye-toy, og kommer definitivt til å kjøpe det. Party-spill faktoren er skyhøy, noe som egentlig er på tide. Finnes jo ingen andre goe partyspill til den sorteboksen:)

Lenke til kommentar
Den skal jeg ha. Noen som vet når den kommer til PC?

Pc? Dette er eye-toy, en spesialkomponent lagd av sony spesielt for ps2. Det kommer nok aldri til pc. Men, det finnes en del spill til Web-cam som fungerer på samme måten, de har nok ikke samme kvalitet though. Har faktisk prøvd Eye-toy, og kommer definitivt til å kjøpe det. Party-spill faktoren er skyhøy, noe som egentlig er på tide. Finnes jo ingen andre goe partyspill til den sorteboksen:)

4 player timesplitters er jo gøy :).

jeg skal love deg, det kommer mye bedre kamera, mye bedre kvalitet og mye bedre spill til pc, men dato vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...