Trashyman Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Heisann, jeg sitter på UiOs studentbynett - og har selvsagt problemer med ventrilo da de sperrer det meste av porter. Jeg kan jo selvsagt bruke en VPN for å koble meg opp, men dette medfører også altfor høy ping når jeg spiller. Så, jeg lurer på om det er en måte å kun "sende" ventrilo til en slik VPN, mens spillene kobler seg opp på vanlig måte uten bruk av VPN? Isåfall, hvilken software trenger jeg (eller trenger jeg to nettverkskort?)? Setter umåtelig stor pris på svar! mvh TFunke Endret 27. oktober 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Siden jeg ikke har hatt behov for å gøre noe slikt selv kan jeg bare svare veldig generellt at det burde være fullt mulig ja. Med riktig routing software skulle du kunne definere hvilke porter som sendes via VPN og hvilke som går via den lokale forbindelsen. De fleste PVN oppsett kjører jo alt over VPN så lenge du er tilkoblet - men jeg kan tenke meg at om du leter etter et litt mer avansert verktøy for å sette opp VPN så vil det finnes noe slikt innebygget. Jeg har dog ikke noen konkret link å gi deg - du må nok google litt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå