dkny Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) En ekstremt latterlig situasjon: En venninne skulle klippe meg, og jeg henne. Hun klippet meg feil og endte opp med å klippe av mye for å "rette opp ting" og det ble kjempekort, noe jeg aldri kunne tenke meg!! Synes det er kjempefælt. Typen skal komme på besøk neste helg og jeg vet han synes kort hår ser militant ut på jenter. Det er et veldig nytt forhold så tror ikke den "om han liker deg, liker han deg uansett" gjelder... Han vet ikke hva som har skjedd enda. Hvordan kan jeg gjøre det beste ut av det? Si at han skal vente noen uker, og vente til det gror ut igjen? Vil ikke at han skal se meg sånn. :!: :!: Endret 26. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
dkny Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Clips? God ide, har alltid hatt hår til rumpa så aldri prøvd sånt, men jeg tror det kan passe til det jeg har nå. Skal prøve når jeg har tid og funnet noen. Tusen takk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bruk det korte håret til å gjøre håret til noe mer spennende, permanent, farge det osv. Sikker på at du kan få gjort litt mer fresht og stilig nå. 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Uansett, nytt forhold eller ikke, dumper han deg på grunn av hårfrisyren er han virkelig, virkelig ikke verdt det. Si at det har skjedd, men såklart, bruk clips om det ser bedre ut. Men for all del, prøv å få det til å se naturlig ut, det ser verre ut enn kort hår om du blir seendes slik ut: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå