xUnLiMiTeDx Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hei jeg er en gutt på 13 år å er forelsket i en jente. Men problemet er jo at.jeg tør ikke å spørre.......å hvordan spør man ????........Tenk om hun sier nei. :O Å vi har snart skoleball å jeg tenker på å spør henne men da kan jeg jo like godt si : Skal vi bli sammen ! Jeg kjenner jo henne siden vi har gått i samme klasse siden 1 klasse men så så vi er komt på ungdomskolen har jeg liksom ikke så mye kontakt lenger på grunn av nå går vi i helt forskjellig klasser. Hva skal jeg gjøre ????? Jeg trenger virkelig hjelp med dette så kommenter ! Endret 2. november 2010 av xUnLiMiTeDx Lenke til kommentar
nnys Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Skriv dette på et ark: "Jeg liker deg. Vil du bli sammen med meg? <3<3" YES (...) or NO (...) Neida. Du må bare hoppe i det hvis du virkelig vil ha jenten. Hva har du vel å tape på? Det værste som kan skje, er et nei. Ta en sjanse - spør om hun vil gå på skoleballet med deg. Endret 26. oktober 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hold deg til skoleballet, med det unntak at du ikke umiddelbart skal spørre henne ut der og da. Den feilen har jeg gjort. La henne bli kjent med deg, din personlighet og hvordan du er som person. Hvis du ut av det blå buser ut med "vil du bli sammen med meg??" Så kan hun bli usikker, og i værste fall si nei bare fordi hun ble så sjokkert. Nå kjenner jeg ikke deg som person, eller vet hvem det er snakk om, men dette er min egen erfaring. Det er så kjedelig å bli brent på det der. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Man går ikke fra å nesten ikke snakke sammen til å spørre henne om å bli sammen. Ikke på ungdomskolen engang. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hold deg til skoleballet, med det unntak at du ikke umiddelbart skal spørre henne ut der og da. Den feilen har jeg gjort. La henne bli kjent med deg, din personlighet og hvordan du er som person. Hvis du ut av det blå buser ut med "vil du bli sammen med meg??" Så kan hun bli usikker, og i værste fall si nei bare fordi hun ble så sjokkert. Nå kjenner jeg ikke deg som person, eller vet hvem det er snakk om, men dette er min egen erfaring. Det er så kjedelig å bli brent på det der. Gjør som han, skrev, har ikke opplevd akkurat det selv men, jeg ble først kjent med jenta, og så bare utviklet det seg. En dag tok jeg iniativet jeg følte tiden var inne for og si det.. At jeg hadde følelser for henne, og jeg fikk et positivt svar tilbake, hun hadde også følelser for meg. Vi ble ikke sammen der og da men, vi begynte og være mer med hverandra og nå er vi sammen , Selvfølgelig er det jo kjipt og få et nei etter at du har sagt at du har følelser for henne, men at hun ikek har for deg, men det er nok mye bedre en og spør "skal vi bli sammen" også får du et nei.. Det synes nå jeg er mye verre. Endret 27. oktober 2010 av lfceven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå