Skrue Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvis det kun er dette "PR-stuntet" enkelte folk har problemer med, så skjønner jeg ingenting.. Må jo kunne gå an å sette punktum for en slik episode? Utifra uttalelser her på forumet så skulle man jo nesten trodd dem hadde drept noen Henning Words! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvis det kun er dette "PR-stuntet" enkelte folk har problemer med, så skjønner jeg ingenting.. Må jo kunne gå an å sette punktum for en slik episode? Hadde de lagt seg flate med en gang så skulle jeg kanskje sagt at det kunne gå, men når de lyver oss rett opp i trynet og prøver seg ENDA en gang så sier det litt om hvilke sleipe mennesketyper vi har med å gjøre. De eier ingen samvittighet og skyr ingen midler for å nå sine mål. Selv har jeg ikke sett noen troverdige tegn på at de angrer på hva de gjorde og derfor er det selvsagt totalt utenkelig å tilgi dem. Personlig har jeg satt et punktum for episoden. Siste setning lyder slik: "Av den grunn vil jeg ikke handle hos Netconnection mer." og det var mitt siste ord i denne tråden. Som jeg påpekte tidligere så fører den ikke til noe konstruktivt da folk har tatt sin stilling i saken. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Åow nåow! :o What shall we do? Damn hijackers Hijackers er vel også et sleng ord for de "hoppende demperne" som de har i alle gangster strøk.. Og over til noe annet. En kamerat kjøpte den største vannkjølingspakka fra netconnection og han fikk 500l pumpe (skal ikke det være 1000l som følger med?), 3/8" vga kjøling og 2stk enermax vifter istedet for 2stk papst som skulle fulgt med. Enermax viftene måtte slipes til for å få tilgang til hullene for å feste dem. Han får ny 1/2" vga kjøler ved å sende inn den han fikk da, men dette sier jo... litt? Det var sløvt av NC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå