Gå til innhold

NC Bay Reservoir (vanntank)

Anbefalte innlegg

Hvis det kun er dette "PR-stuntet" enkelte folk har problemer med, så skjønner jeg ingenting.. Må jo kunne gå an å sette punktum for en slik episode? Utifra uttalelser her på forumet så skulle man jo nesten trodd dem hadde drept noen  :roll:  

Henning

Words! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det kun er dette "PR-stuntet" enkelte folk har problemer med, så skjønner jeg ingenting.. Må jo kunne gå an å sette punktum for en slik episode?

Hadde de lagt seg flate med en gang så skulle jeg kanskje sagt at det kunne gå, men når de lyver oss rett opp i trynet og prøver seg ENDA en gang så sier det litt om hvilke sleipe mennesketyper vi har med å gjøre. De eier ingen samvittighet og skyr ingen midler for å nå sine mål. Selv har jeg ikke sett noen troverdige tegn på at de angrer på hva de gjorde og derfor er det selvsagt totalt utenkelig å tilgi dem.

Personlig har jeg satt et punktum for episoden. Siste setning lyder slik: "Av den grunn vil jeg ikke handle hos Netconnection mer." ;)

og det var mitt siste ord i denne tråden. Som jeg påpekte tidligere så fører den ikke til noe konstruktivt da folk har tatt sin stilling i saken.

Lenke til kommentar

Åow nåow! :o

What shall we do? Damn hijackers :grumpy:

Hijackers er vel også et sleng ord for de "hoppende demperne" som de har i alle gangster strøk..

Og over til noe annet. En kamerat kjøpte den største vannkjølingspakka fra netconnection og han fikk 500l pumpe (skal ikke det være 1000l som følger med?), 3/8" vga kjøling og 2stk enermax vifter istedet for 2stk papst som skulle fulgt med. Enermax viftene måtte slipes til for å få tilgang til hullene for å feste dem. Han får ny 1/2" vga kjøler ved å sende inn den han fikk da, men dette sier jo... litt? Det var sløvt av NC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...