Gå til innhold

NC Bay Reservoir (vanntank)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg har den samme tanken, men har ikke fått montert den enda. Jeg skal prøve å få montert den langt unna CD-ROMer og alt det der, da de blir skikkelig varme. Det er jo ikke så positivt hvis vannet blir varmet til 40 grader før det går gjennom systemet :-?

Henning

Lenke til kommentar
jeg ser det cyberspin :)

men jeg foretrekker butikker som ikke svindler og bedrar kundene sine, som netconnection

så jeg lurte på om noen andre har planer om å ta de inn

Itbutikken.no har virkelig elendig service og ubegripelig treig respons. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna.

Alt er visst bare ræva?

Gad vite hva du synes om REMA 1000 og RIMI?

Lenke til kommentar

Hei,

Dette med at Netconnection svindler og bedrar kundene sine er vel det største vrøvlet jeg har hørt. Hvor tar du dette fra (Insomniac)? Jeg har handlet fra NC noen ganger nå, og jeg har enda til gode å finne så hjelpsomme og greie folk.

Nå er ikke jeg en som kjefter og smeller hvis ikke alt går helt etter planen heller, så det kan jo ha noe med saken å gjøre.

Poppy: Ja, det hadde vært det beste å fått plassert tanken godt under CD-ROMene. Problemet blir bare at IDE- og SCSI-kablene blir i korteste laget. Jeg har et servertårn med 6 plasser til CD-ROMer osv.

Jeg får satse på at radiatoren gjør en god jobb :p

Henning

Lenke til kommentar

NC hadde et uetisk PR-stunt for noen år siden. At man på grunnlag av det velger å være ultrakonservativ ikke-kunde, rammer deg selv minst like mye som det rammer den butikken.

Personlig har jeg bare gode erfaringer med NC. Hva andre har vet jeg ikke.

Har du noensinne handlet der?

Lenke til kommentar
NC hadde et uetisk PR-stunt for noen år siden. At man på grunnlag av det velger å være ultrakonservativ ikke-kunde, rammer deg selv minst like mye som det rammer den butikken.

Personlig har jeg bare gode erfaringer med NC. Hva andre har vet jeg ikke.

Har du noensinne handlet der?

Noen av oss ønsker ikke å støtte folk som har bedrevet bevisst svindel. Selvsagt kan det ramme oss også iom at vi da må importere noen varer fra utlandet eller velge andre varer, men moralen min sier at folk som opptrer som NC folka gjorde skal man ikke handle hos. Det blir som at jeg ikke ønsker å kjøpe varer som fra regnskogen selv om produktet er veldig fint. Joda det går ut over meg, men det er viktig for oss personlig å ta et standpunkt mot slike ting.

Du skal få lov å mene hva du vil og kjøpe alle de produkter du vil uansett hvem de er fra og hva de inneholder, men respekter at ikke alle vil det!

Itbutikken.no har virkelig elendig service og ubegripelig treig respons. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna.

Alt er visst bare ræva?

Gad vite hva du synes om REMA 1000 og RIMI?

At det er mulig. Du kjenner da selv til Netconnection saken! Det er null poeng i å dra dette opp igjen slik Skrue. Mange av oss ønsker ikke å handle hos Netconnection og det bør du respektere. Om du ikke har et alternativ til Netconnection så bør du holde kjeft da slike innlegg ikke fører til noe konstruktivt.

Lenke til kommentar

Det er riktig Skrue, alt ER faktisk ræva hos itbutikken, jeg kunne fått en horde til å støtte opp under dette utsagnet, noe jeg har i tråder der andre har kommentert signaturen min. Jeg forsøker derfor å hindre den webshopvurderings-listen med lave terningkast i å ekspandere. Jeg er alltid i form for en god gjerning! :)

Når det gjelder netconnection er det ikke flere år siden dette skjedde Artic, det er faktisk knapt et år siden. Vi som fulgte godt med i den saken vet godt at hadde det ikke vært for at netconnection ble "totalt avkledd og leddogpektpå" to, merk TO ganger (der de forsøkte å juge seg unna og fortsette, og da tydeligvis ikke lot samvittigheten innhente dem) hadde dette foregått i stor stil den dag i dag. Netconnection hadde tydeligvis ingen skrupler med å svindle og bedra kundene side. At de den dag i dag muligens gir service er intet under. De ønsker som andre å tjene penger. Så er det opp til kundene å bestemme om de skal sette seg i respekt som forbrukere eller ikke.

Blir nesten som å rose en taxisjåfør med stjålet taxi. Han hadde aldri stjålet taxien hvis han ikke ønsket å tjene penger på den, men fortjener han det?

Flere andre webshoper har siden forsøkt å gjøre det samme som netconnection. Det er nærliggende å tro at de så en slags vinn-vinn siturasjon slik som netconnection har fått pga et styre som faller for gavedryss og forbrukere som lar seg kjøpe for 2% rabatt. Dette er selvsagt meget beklagelig.

Anders' reinskog-eksempel er en genial sammenligning. Vi som forbrukere må sette etiske regler for å definere hvilke etiske spilleregler vi vil ha i markedet og samfunnet ellers ved å bruke vår makt som forbrukere.

Og til deg Zabre, så har du tydeligvis ikke sett hva denne saken handler om. Forståelig at du ikke fatter og begriper hva vi snakker om, du skal få noen kjekke informative linker av meg :yes: . Husk å puste mellom latteranfallene. :lol: og hvis du ønsker flere er det bare å ta et søk på egenhånd..

Den originale tråden der bedrageriet oppdages: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...hlight=splittet

Følg alle linker i den tråden

Etpar andre tråder hvor det reflekteres over saken:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4541&highlight=

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1006652#1006652

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...der=asc&start=0

Leses gjerne med en kald pils og en pose M. Hygg deg!

Lenke til kommentar

Men Anders da! Kanskje du tar i litt for hardt nå?

Jeg har ingen innsigelser på at en og annen forbeholder seg en viss avstand basért på "uheldige" opplevelser, og endatil "juks" fra en viss netshop. La gå med det, det får være opp til enhver.

Men det jeg i første rekke reagerte på, var signaturen: "Itbutikken.no har virkelig elendig service og ubegripelig treig respons", på toppen av at Netconnection tydeligvis ikke er favoritten hos Insomniac.

Da fremstår Insomniac umiddelbart som særdeles negativ hva nettbutikker angår, og det var altså grunnen til min litt spisse kommentar til innlegget.

Personlig har jeg faktisk gode erfaringer med begge, tro det eller ei! Uten dermed å dra opp "gammal moro", jeg ser ikke noe poeng i det. Og det var heller slett ikke meningen, men du tolker det tydeligvis dithen?

Og jeg akter slett ikke å holde kjeft, selv om du oppfordrer meg til det. Der snakker du definitivt for døve ører, unge mann!! Da vil det nok være mye lettere å flytte Dovrefjell, for deg.....

Og er det snakk om alternativer, så kan jeg faktisk ramse opp adskillige andre nettbutikker, men ser ikke noe poeng i å nevne disse her. Det blir jo omtrent som å finne opp kruttet på nytt.

Noe nettopp du i og for seg allerede har gjort, ved å trekke frem Netconnection-saken.

Det blir rett og slett for dumt!

"Sic transit, gloria mundi" Anders!

Lenke til kommentar
jeg ser det cyberspin :)

men jeg foretrekker butikker som ikke svindler og bedrar kundene sine, som netconnection

så jeg lurte på om noen andre har planer om å ta de inn

Herregud, for noe tullprat :evil: Handla der, kjempehyggelige folk, rask service har dem også. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...