Can Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Skal kjøpe meg telefon, og det står mellom Galaxy s og Desire. Hvilken synes dere jeg bør velge? Vipper litt mot Galaxy på grunn av skjærmen og batteritiden, men er litt usikker. Hvilken er raskest? Hvilken er best til musikk? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Eg står mellom dei same, men eg lure og på om eg burde kjøpa den nye Desire HD, den er lekker! Etter litt rask lesing i dag ser det ut som Galaxy vinn over Desire, men eg veitt ikkje korleis det er med DHD. *ventar på at nokon som kan det kjem inn i tråden* Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har en Galaxy S. Skjermen er den beste på markedet. Lyden er bra. Men mobilen blir veldig treig om du installerer for mange applikasjoner - filsystemet som applikasjonene lagres på er bortpå kriminelt dårlig. Så dårlig at jeg snart vurderer å kontakte forbrukerrådet.. Ville derfor gått for HTC Desire om du er litt poweruser. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har ein Samsung Corby Pro nå, og den taklar ikkje mykje og er generelt treig, så eg lurte faktisk på om det var slik med galaxy og. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Samsung Galaxy S er vel generelt ansett for å bære en sterkere telefon teknologisk enn Desire HD. Så vidt jeg vet er det rapportert bedre stabilitet også. Skjermen er suveren, så vel som batteritiden og kamera. Med Desire får du imidlertidig HTC sense og skalerbare applikasjoner (lagger ikke med mange apps). Ville absolutt vurdert Desire HD! Verden over får den knallgode kritikker nå, HTC har gjort mye smart med denne telefonen. Kombinert med Android 2.2 og nye HTC Sense skal det sterke argumenter til for å ikke bruke de siste tusen kronene (give or take) for å 'oppgradere' et Galaxy S kjøp til denne. Når det er sagt - har ingen av telefonene selv. Kjenner en del med Desire og har vært en del borti Galaxy S though. I bunn og grunn handler et slikt valg om behov - hva vil du ha fra smarttelefonen din? Hvilke behov vil du ha dekket? Jo nøyere dette kan spesifiseres, jo lettere er det for oss å hjelpe. Du kan ikke sammenligne 2 telefoner i verden uten å finne (noen) fordeler og ulemper med begge vs hverandre. De største umiddelbare forskjellene jeg ser blant disse 3 er: -Desire er jack-of-all-trades. Mye testet og god telefon, uten seriøse mangler. Også billigst. Fysisk er den minst av disse 3 -Galaxy S har den desidert beste skjermen og best batteritid -Desire HD har den største skjermen, best lyd og generelt best på multimedia. På programvaresiden har også denne telefonen alt det nye fancy som følger med nye Sense Generelt er alle 3 i toppsjiktet på ytelse, noe man bør forvente av telefoner i denne prisklassen. Det bør sies at Samsung skal lansere en ny androidtelefon om få dager - 8. november. Håper det var til litt hjelp i alle fall! Lenke til kommentar
blarsen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Galaxy S har potensiale for å være mye kjappere enn Desire. Men skal du få fullt utbytte av en Galaxy S så er du pokka nødt til å installere det som kalles "lag fix". Ser ut som om Samsung er mye flinkere på hardware enn på filsystemer. Oppskrift her: http://www.nonews.net/blarsen/2010/11/hvordan-fa-seg-en-samsung-gala.html Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har Galaxy S og har installert "lag fix". (Enkelt). Med denne lagfixen har jeg ingen problemer med å anbefale Galaxy S. Da har du en mobil som blir silkesmooth og den beste skjermen på markedet. Best batteritid og bedre kamera. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) HTC Desire HD er den beste Android-telefonen akkurat nå, knepent foran Samsung Galaxy S, som er et godt alternativ hvis du foretrekker en litt mindre og lettere telefon. PCWorld sin konklusjon http://www.idg.no/pcworld/tester/mobil_gps_lyd/mobiltelefoner/article184491.ece?curPage=2 Gamle Desire ligger et godt stykke bak Galaxy S. Endret 3. desember 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå