Wipeout Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skal jobbe på Oslo Motor show i Lillestrøm til helgen, og arrangørene tilbyr ikke parkeringsplasser til utstillerene. Jeg vet det koster en formue med parkering rett utenfor varemessa og skal i tillegg stå der i 3 hele dager. Er det noen som har forslag til rimelig parkering? Helst gratis, og så nære varemessa som mulig. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Mange parkerer på den veien på baksiden ned mot dynea der når det er messe, mellom rundkjøringene. Usikker på om du kan bli bøtelagt though. Ellers er det nok dårlig med gratis parkeringer om du ikke kan gå litt. Parkeringsplassene nære messa er dyrere av den grunn at det er messe i nærheten. Er gratis parkeringsplass på baksiden av lillestrømskolen men da må du gå et lite stykke. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Mange parkerer på den veien på baksiden ned mot dynea der når det er messe, mellom rundkjøringene. Usikker på om du kan bli bøtelagt though. Ellers er det nok dårlig med gratis parkeringer om du ikke kan gå litt. Parkeringsplassene nære messa er dyrere av den grunn at det er messe i nærheten. Er gratis parkeringsplass på baksiden av lillestrømskolen men da må du gå et lite stykke. Takker:) Jeg skal vel alltids klare å gå litt hvis det er nødvendig. Er ikke kjent i Lillestrøm, så hvis du har en adresse eller noe til skolen så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Vet ikke om det er andre skoler nærmere, men her er link til Lillestrøm vgs, med parkeringsplass like i nærheten: http://kart.gulesider.no/m/IWDXd Endret 28. oktober 2010 av Mikachu Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Vet ikke om det er andre skoler nærmere, men her er link til Lillestrøm vgs, med parkeringsplass like i nærheten: http://kart.gulesider.no/m/IWDXd Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå