Gå til innhold

Gratis eller billig parkering i Lillestrøm.

Wipeout

Anbefalte innlegg

Jeg skal jobbe på Oslo Motor show i Lillestrøm til helgen, og arrangørene tilbyr ikke parkeringsplasser til utstillerene.

Jeg vet det koster en formue med parkering rett utenfor varemessa og skal i tillegg stå der i 3 hele dager.

Er det noen som har forslag til rimelig parkering? Helst gratis, og så nære varemessa som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange parkerer på den veien på baksiden ned mot dynea der når det er messe, mellom rundkjøringene. Usikker på om du kan bli bøtelagt though. Ellers er det nok dårlig med gratis parkeringer om du ikke kan gå litt. Parkeringsplassene nære messa er dyrere av den grunn at det er messe i nærheten. Er gratis parkeringsplass på baksiden av lillestrømskolen men da må du gå et lite stykke.

Lenke til kommentar

Mange parkerer på den veien på baksiden ned mot dynea der når det er messe, mellom rundkjøringene. Usikker på om du kan bli bøtelagt though. Ellers er det nok dårlig med gratis parkeringer om du ikke kan gå litt. Parkeringsplassene nære messa er dyrere av den grunn at det er messe i nærheten. Er gratis parkeringsplass på baksiden av lillestrømskolen men da må du gå et lite stykke.

Takker:)

Jeg skal vel alltids klare å gå litt hvis det er nødvendig.

Er ikke kjent i Lillestrøm, så hvis du har en adresse eller noe til skolen så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...