Agurkmannen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort for det gamle mitt ble ødelagt av en annen merkelig grunn. Jeg vil kjøpe dette Geforce gtx470 1280 Og dette er mitt gamle! asus 9800gt ultimate Ja er det nye skjermkorte bedre en det andre ? .. Kommer jeg til og se stor forskjell på kvalititet. hva bør jeg huske på når jeg kjøper dette ? ! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det skjermkortet der er vesentlig bedre enn det gamle ja. Du vil merke stor forskjell. Når det gjelder ting å huske, er det vel ikke så mye. Bare pass på at du har nok strøm. Jeg ville kanskje prøvd å finne ut hvorfor det gamle skjermkortet ble ødelagt. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Memory clocken er ihvertfall betydlig forbedret fra 1.8 Ghz til 3.3 ghz. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det skjermkortet der er vesentlig bedre enn det gamle ja. Du vil merke stor forskjell. Når det gjelder ting å huske, er det vel ikke så mye. Bare pass på at du har nok strøm. Jeg ville kanskje prøvd å finne ut hvorfor det gamle skjermkortet ble ødelagt. Det er basert på nvidia sin 8-serie, de dør etter et par år, et godt kjent fenomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå