keivan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) I April 2010, kjøpte jeg noen varer fra bidnett (storplaza),betalte jeg for varene etter 2 uker. Jeg fikk varene, 2 måneder etter betaling for varene. En av de varene hadde teknisk feil, så tok jeg kontakt med kundeservien hos dem, ringte dem flere ganger,sndte flere ganger e-mail uten respons, til slutt sendte jeg varen med post til dem, etter undersøkelse i verksted hos dem, jeg skulle få pengene tilbake i Juli.Det har ikke skjedd til nå. I løpet av de 3 månedene, de fra firmaet har ikke ringt og heller ikke sendt e-mail til meg. Nå jeg har saken i forbrkerrådet. Nå de har svart forbrukerrådet (etter de fikk varsel at måtte svare),at de har testet varen og den virker, men vil ikke vise verksted raporten. De selger varer som er ikke godkjent i EU landene og har ikke bra kvalitet.Teknikere i verkstedet der har ikke teknisk kompetanse. Jeg anbefaler dere at ikke handle hos dem eller kan forvente lignende problemer. Endret 4. november 2010 av tom waits for alice Emnetittel endret av administrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå