Gå til innhold

taylor swift t skjorte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

e-bay er vel et stikkord her. Det er vel ikke så alt for mange Taylor Swift-fans som tar det så langt at de går med merch-tskjorte, så det er nok ikke det letteste å finne. Som en off-topic-notis vil jeg bare spør om det virkelig ikke er noen penere klær du kan tenke deg enn en merch-skjorte der passform og kvalitet oftest er kraftig nedprioritert?

Lenke til kommentar

e-bay er vel et stikkord her. Det er vel ikke så alt for mange Taylor Swift-fans som tar det så langt at de går med merch-tskjorte, så det er nok ikke det letteste å finne. Som en off-topic-notis vil jeg bare spør om det virkelig ikke er noen penere klær du kan tenke deg enn en merch-skjorte der passform og kvalitet oftest er kraftig nedprioritert?

 

 

 

mesteparten av t skjorten mine e Twilight/Justin Bieber/Paramore eller Fall Out Boy.. å før du spørr, ja eg e e nerd ;

 

 

Takk unasett

Lenke til kommentar

e-bay er vel et stikkord her. Det er vel ikke så alt for mange Taylor Swift-fans som tar det så langt at de går med merch-tskjorte, så det er nok ikke det letteste å finne. Som en off-topic-notis vil jeg bare spør om det virkelig ikke er noen penere klær du kan tenke deg enn en merch-skjorte der passform og kvalitet oftest er kraftig nedprioritert?

 

 

 

mesteparten av t skjorten mine e Twilight/Justin Bieber/Paramore eller Fall Out Boy.. å før du spørr, ja eg e e nerd ;

 

 

Takk unasett

 

Hvor gammel er du?

 

Jeg synes du burde skaffe deg et par enkle, ensfargede t-skjorter før du skaffer deg mer bandmerch. Jeg kjenner nok av folk (det vil si 3-4) som bare kjøper bandmerch klær. Ikke noe særlig synes jeg. Men det er jo opp til deg selvfølgelig. Jeg har egentlig lyst på en Owl City t-skjorte selv, ettersom jeg allerede har alt for mye vanlige t-skjorter.

 

Pluss at ALLE liker ikke Fireflies lenger, det er ganske deilig. Jeg må være den eneste i Norge som liker Owl City, og ikke bare Fireflies. Uansett.

 

Sjekk e-bay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...