morpheusbd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hei.. nå håper jeg at noen kan hjelpe meg. saken er den. jeg har en xbox jeg vil ha på nett. men siden ruteren står i 2 etg og jeg ikke har lang kabel eller tråløs adapter til xb så må jeg kjøre den i gjennom pcen.. den funker helt greit annet enn at jeg får nat strikt hele tiden(med noen få unntak) jeg får ikke kobla i bro får beskjed om ugyldig ip)så jeg kjører med internett deling. ruteren er en thomson st780 med telenor. så har jeg et trådløst ntv kort og det intrigrerte via Rhine II fast ethernet adapter.. eternet adapteren må ha ip som jeg lager selv eller så står den kun med ugyldig ip og det går ikke ann og fikse det.. jeg har prøvd og åpne alle portene i ruteren sånn som jeg skal. men alikevel funker det nesten aldri.. og når det først funker så kan jeg spille maks 30-45 min før den håpper ut i gjenn.. noen som har noen ide? alle drivere er nyeste osv Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg ville kjøpt en slik i første omgang, da slipper du å gå gjennom PCen og evt problemer det kan dra med seg. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316873 Lenke til kommentar
CometSupporter Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 om du ikke har nettverks kabel & vil ha internett på xbox 360 så er det enkleste & beste å kjøpe den offisielle nettverks adapteren fra microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå