Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg må være oppe hele natta, ellers er det full krise. Noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ha noe å gjøre. Ikke sett deg ned i godstolen og lat deg da sovner du garantert. Finn flere aktivteter å holde på med iløpet av timene du skal være oppe, jo flere desto bedre og ha gjerne en god kopp kaffe med deg Lenke til kommentar
vZ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg må være oppe hele natta, ellers er det full krise. Noen tips? Gå opp til loftet og bli der. Hvis du mener å holde deg våken hele natten, så er det å holde seg i bevegelse et bra tips. Hold kroppen i bevegelse når du føler deg trøtt. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg liker ikke kaffe :!: Men hva mener du med aktiviteter? Som hva da liksom? Spille FIFA? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ta deg en 10min gåtur en gang i timen. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Fortsett med forslag. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Funker for meg: Burn, kaffe, noe å spise på en gang iblant sammens med musikk og masse friskluft! Den siste er nok det viktigste. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg må være oppe hele natta, ellers er det full krise. Noen tips? Hvorfor må du være oppe hele natta da? Sett "A Nightmare on Elmstreet" eller noe? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kaffe, viljestyrke, aktivitet. Drikker du ikke kaffe har det desto bedre effekt på deg, tving det ned. Skal du bare være oppe hele natta, eller skal du fortsette å være våken utover dagen til kvelden igjen? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi skal ha en såkalt '' Litteraturfestival '' hvor alle 9. Klassingene i kommunen kommer. Derfor. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Om det er snakk om et skolearrangement er det jo ikke noe problem. Der er det alltid fullt av folk og (kjedelige) aktiviteter. Unngå rolige ting som å ligge å høre på musikk, lese tegneserier eller se film om dette er et tilbud. Men hvis du skal ha type vake på skolen bør du heller spørre etter tips om hvordan bli trøtt og få sove. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei. Litteraturfestivalen er i morgen. Og jeg må være våken fra natten til i morgen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei. Litteraturfestivalen er i morgen. Og jeg må være våken fra natten til i morgen. Hvorfor må du være det? om det ikke er før i morgen mener jeg? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke spis/drikk noe varmt bortsett fra evt. kaffe, er mitt eneste tips. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Vanskelig å forklare. Men jeg kan si så mye som at jeg ikke skal på festivalen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skal du se film, se en som er interessant og spekket med action. Ikke sett deg i en god stol, og ikke sett/legg deg til rette. Hold deg i gang med noe. CS, Battlefield, osv. Akkurat som et LAN Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hver gang du holder på å sovne, reis deg opp, drikk kaffe eller annet koffein lignende, drikk stadig cola gjennom hele natta, finn en aktivitet gjerne et spill du blir avhengig av eller synes er kult å spille og fengende. Gjerne ha på høy musikk i ørene så du ikke sovner samtidig som du gamer etc. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For meg funker det utrolig bra å drikke vann faktisk. Frisker opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjør på med klesklyper på pung og penis, gjerne så mange som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå