Ayabara Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjører Android 2.1, og når jeg har lest SMS'er så fjernes ikke ikonet for uleste meldinger. Går jeg inn i systemmonitoren til Samsung og velger "End All", så forsvinner det. Noen som har en løsning på dette, eller er det sånn at alle default SMS'apps er rævva, slik at jeg skal installere Handcent først som sist? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kjører Android 2.1, og når jeg har lest SMS'er så fjernes ikke ikonet for uleste meldinger. Går jeg inn i systemmonitoren til Samsung og velger "End All", så forsvinner det. Noen som har en løsning på dette, eller er det sånn at alle default SMS'apps er rævva, slik at jeg skal installere Handcent først som sist? Jeg antar at du da trykker på "hjem-knappen"? Det du må gjøre er å trykke på "tilbaketasten" (pilen). Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det fant jaggu jeg ut før i dag også, og følte meg så dum at jeg prøvde å slette innlegget mitt med tankeoverføring ;-) Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå