Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har nå sent inn en bestilling på komplett.no`s komplett gamer a20. Denne skal kunne dra wow på max? , ser at jeg trenger og kjøpe mer ram da den bare har 2 gb og er 64 bit, Hvordan monterer jeg ram og hva bør jeg kjøpe`? Mvh . Zapturi! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du kan feks gå inn på mpx og kjøpe ram. Der har de en oversikt over hvilke ram som passer ditt hovedkort. Kjekk sak for oss som ikke kan dette i hode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vett du om denne pcen drar de fleste spill greit? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, det gjør den. GF 460 GTX 1 MiB er et meget akseptabelt skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fine , noe du ser på dataen som kan/trenges og forandres. Vil helst ikke legge ut noe mer penger på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå