1c3t34 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå har jeg slitt med dette problemet lenge nok.. HVER gang jeg prøver å starte Fallout 3 kommer denne meldingen: "Fallout 3 har sluttet å virke... windows ser etter en løsning på problemet..." Har prøvd nesten alt som jeg har funnet på nettet; 1. Jeg har prøvd å endre teksten i Fallout.dll-filen i "My Games"-mappen i Mine dokumenter. 2. Jeg har prøvd å avinnstallere spillet. 3. Jeg har prøvd å endre lydformatet via Kontrollpanel. Ingenting har hjulpet. HJELP MEG! :!: Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Innstallert siste patch? Er driverne dine, da særlig til grafikkortet, oppdatert? Har du kunnet kjøre spillet på maskinen tidligere? Det er ellers et godt tips at man alltid opplyser spesifikasjonene på maskinen når man spør om hjelp Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har du installert i Program Files? Prøv å installere rett på C: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå