lobfredd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er en Acer Aspire 5739G jeg fikk den akkuratt tilbake fra elkjop etter en reprasjon Nå funker ikke Kort lesern eller usb'n på den ene siden av pcn! (kort lesert er på samme side som usb'n.) Under device manager er det ikke engang ett ? engang (som betyr mangler driver) de sa de hadde bytta HK, kan det være de ikke har fått kobla til kort lesern og usb'n? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 USB skal sitte rett på HK tror jeg. Det kan hende du har fått et gammelt HK. USB har en tendens til å ryke. Har du prøvd å laste ned drivere til kortleser fra hjemmesidene til produsenten (Acer). Har du prøvd å sette inn noen kort? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ja, prøvd det meste uten luck... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 da ville jeg åpna dritten og sjekka om det var noen løse ledninger Hvis ikke hadde jeg sendt den inn og venta 3- 4 nye måneder... Lenke til kommentar
kehax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mange maskiner har egen enhet for USB porter på ene siden av PCen. Tror også at det gjelder kortlesere også. Ikke begynn å åpne maskinen selv. En rerep hvor dem ikke trenger deler bør gå fort. Sørg for at Elkjøp presiserer at dette er en rerep når de melder inn maskinen. Butikkene tar ofte det som en selfølge at verkstedet tar denne som en hasteservice, men i virkeligheten står det i rutinene at butikken skal merke forsendelen tydelig at det er en hastesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå