bes226 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 kjøpte et nytt skjerm kort her om dagen og når jeg kobla det til slik som det sto i bruksanvisninga, men så reagerte ikke skjermen i det hele tatt, kunne høre vifta men ingen ting skjedde. etter det så fant jeg ut av at jeg trengte sterkere strømforsyning for å kjøre skjermkortet så tenkte det var problemet. plugga i det gamle skjermkortet mitt igjen men så ville ikke skjermen reagere til det heller? hva kan ha skjedd? en venn av meg tipsa meg om at kanskje pci-en min kanskje hadde blitt ødelagt? noe jeg kan gjøre med det eller om jag bare må sende det på repp? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Reset cmos. Sjekk manualen til hovedkortet ditt for fremgangsmåte. Endret 26. oktober 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
bes226 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 gjore det men fik det ikke til. så pcien på hovedkortet er nok ødelagt men koster det mye å fikse? eller burde jeg bare kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ta ut lithium battieriet på hovedkortet (kan beskrives som et forvokst klokke-batteri) og vent noen minutter, koble batteriet inn igjen for å så starte PC. Var det dette du gjorde? Lenke til kommentar
bes226 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ta ut lithium battieriet på hovedkortet (kan beskrives som et forvokst klokke-batteri) og vent noen minutter, koble batteriet inn igjen for å så starte PC. Var det dette du gjorde? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå