Gjest Anonym konto Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Når jeg skrudde på reciveren i dag så fantes det ikke display lys. Noen som vet hvordan jeg kan skru det på igjen? Reciveren fungerer, det er mulig å endre volum og skifte kanal. Det er bare display lyset som er borte. Endret 18. juni 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) . Endret 18. juni 2019 av Anonym konto Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 ingen som veit? nederst til venstre ser du "Dimmer" knappen. prøv den du Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har prøvd den, skjer ingenting... Endret 18. juni 2019 av Hårek Lenke til kommentar
utthan Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) ingen som veit? nederst til venstre ser du "Dimmer" knappen. prøv den du Skjedde akkurat det samme med min receiver i går. Displayet ble bare helt plutselig svart. Hjelper ikke å trykke på noen knapper på fjernkontrollen. Hjalp heller ikke å resette receiveren. Noen tips? Endret 27. mars 2011 av utthan Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Jeg ringte komplett, som jeg kjøpete den av, og fikk sendt den inn til service. De fikste displayet gratis. Endret 18. juni 2019 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå