H4ck3r Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Er det måneds avgift (PayPal) for og spille Freelancer i måneden? Noen som veit om dette? Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Er ikke Freelancer gratis å spille da? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Freelancer er gratis å spille. Det eneste du betaler for er selve spillet. Hvis du tenkte på flerspiller-delen så kunne den ha blitt veldig bra hvis ikke MS hadde lagt inn sine kjente "gaver" vi kjenner så godt fra forskjellige OS! Det er så fult av bugs å det lagger så hardt at det er umulig å spille selv med den kraftigste linje. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvis du tenkte på flerspiller-delen så kunne den ha blitt veldig bra hvis ikke MS hadde lagt inn sine kjente "gaver" vi kjenner så godt fra forskjellige OS! Det er så fult av bugs å det lagger så hardt at det er umulig å spille selv med den kraftigste linje. ?? Skjønner ikke helt hva du mener med dette! Jeg er selv en ganske ivrig Freelancer spiller, og opplever kanskje at det lagger ett par ganger om dagen (kommer helt an på hvor mye jeg spiller). Sitter selv på TeleHor ADSL linje, med 1GB kvote i måneden. Selv når jeg har brukt opp kvota lagger spillet minimalt. Men dette har vel kanskje noe med hva slags servere man velger. Desto nærmere Norge man spiller, desto mindre vil spillet lagge. Jeg spiller forøvrig på en dansk server. Så til deg som lurte på om Freelancer; du behøver ikke bekymre deg for lagging i allefall! P.S: om du er sugen på litt action, send meg en PM, så kan vi spille sammen på en god server. EDIT: skriveleif! 8) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvis du tenkte på flerspiller-delen så kunne den ha blitt veldig bra hvis ikke MS hadde lagt inn sine kjente "gaver" vi kjenner så godt fra forskjellige OS! Det er så fult av bugs å det lagger så hardt at det er umulig å spille selv med den kraftigste linje. ?? Skjønner ikke helt hva du mener med dette! Jeg er selv en ganske ivrig Freelancer spiller, og opplever kanskje at det lagger ett par ganger om dagen (kommer helt an på hvor mye jeg spiller). Sitter selv på Telenor ADSL linje, med 1GB kvote i måneden. Selv når jeg har brukt opp kvota lagger spillet minimalt. Men dette har vel kanskje noe med hva slags servere man velger. Desto nærmere Norge man spiller, desto mindre vil spillet lagge. Jeg spiller forøvrig på en dansk server. Jeg bare skrev det som jeg selv har erfart. Det var riktig nok rett etter at det var lansert. Om det har kommet patcher som har fikset den extreme laggen jeg og flere andre opplevde (les: ALLE) vet jeg ikke. Da var det rett og slett umulig å spille. NPC'ene lagget noe inn i granskauen, klarte du å treffe de, og drepe de så fortjente du en medalje bare for det. Istedenfor å ta en retning, vente å se hvor du skyter, så svare med å ta en annen retning, så snudde de retninger i ett kjør. Måten jeg beskriver dette på kan høres ut som ekstremt smarte NPC'er, men tro ei. De stoppet opp, snudde retning, stoppet opp, skiftet retning osv osv osv.. Å docke på en planet eller skip kunne enkelte ganger være et mareritt, fordi nå og da regristrerte ikke serveren at du var kommet til det og det systemet, så selvom du sto rett forran en docking-bay så kunne du få meldingen: "Cannot dock, distance too far" (eller.no sånt husker det ikke i farta) Noe annet som irriterte meg (men som ikke har noe med bugs eller lag å gjøre) var hvor utrolig lite du kunne gjøre i flerspiller-delen. Det du kunne gjøre var akkurat det samme som du kunne gjøre i storyen. Ta et oppdrag, dra hit og drep. Eller trade til du dør. Kjeeeedelig. Ikke mistforstå, jeg elsket dette i storyen, men det var fordi jeg ville videre i handlingen. Men å gjøre det samme på nettet og tilogmed måtte holde seg til en server, blir som et MMORPG uten mening. Mine 10-øre. Du trenger ikke like det, du trenger ikke lese det, bare aksepter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå