Gå til innhold

Asus G73JH skjermkort

Mortyy

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte min G73JH i sommer, har nesten ikke brukt den. brukte den litt i sommer da jeg var hos damen, å er faktisk STRÅLENDE fornøyd!

(svigers ga meg kabel ned på rommet, bårret gjennom gulv å vegger for å få det til :p )

Men problemet oppstod her i helgen, jeg fikk plutselig flimring på skjermen. den flimret mellom spill å rød/oransje skjerm. men sluttet. så tenkte ikke mer over det.

da jeg skulle prøve dagen etter fikk jeg full rød/oransje skjerm, men det forsvant ikke. så eg holdt inne powerknappen og prøvde på nytt. startet opp fint som vanlig og startet spillet fint. da jeg begynte å spille igjen begynte den å tulle igjen. men resulterte i helt svart skjerm! å der låste den seg igjen. så tok eg powerknappen igjen å den startet fint igjen.. hva er det som skjer?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdater til siste bios om du ikke har gjort det alt, er en del fikser relatert til skjermkort der.

Prøv forskjellige drivere om mulig. Hjelper ikke dette bør du sende den til reperasjon, er muligens feil på minnet til skjermkortet.

bios finner jeg hvor?

er det sånn eg må flashe å styr, eller er det like enkelt som dell maskinene på jobb?

(da er det bare laste ned filen, kjør filen, maskinen starter på nytt, å whips, der er er siste bios lagt inn)

var i kontakt med Komplett, de ba meg ringe Asus, eg ringte asus og de ba meg ringe verkstedet i oslo:PxD Venter fortsatt på nummer dertil..

Ka andre drivere tenkte du på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...