Isabell96 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hei, jeg leter og leter overalt etter spill som jeg kan liksom slå meg til ro med. Jeg liker sånne typiske spill sånn som powerbabe (som dessverre er lagt ned), sims spill osv. Spill som generelt har noe med at du møter andre mennesker fra overalt og liksom kan finne deg en kjæreste, ja sånne typisk ''familiespill'' om du skjønner. Har prøvd habbo og mange andre tusenvis av spill. Men problemet mitt er at jeg er såpass kresen av meg og det er liksom ikke nok med et spill der du har din egen figur, rom også kan du kjøpe litt penger for å få klær til brukeren din liksom. Vil ha noe enda større! Tenkt deg Sims 3 Online! Sånn at du kunne spille med andre spillere, snakke med dem, få barn med en annen spiller liksom. Hehe, ja ivertfall så er det sånne spill jeg er ute etter . Som det sikkert ikke fins noe av da, men noe lignende hadde vært gøy! Bare kom med forslag, blir kjempeglad for alt! Men har prøvd ganske mange for å si det sånn Endret 26. oktober 2010 av Isabell96 Lenke til kommentar
Isabell96 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kortere sagt: Er det noen som vet om noen online spill hvor du spiller med andre? Helst ikke spill likt Wow, slåssing osv.. Lenke til kommentar
Isabell96 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ingen ? :/ Lenke til kommentar
Byte Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Ingen ? :/ Jeg har seriøst ikke peiling, men du må tenke over at Sims stiller i egen klasse når det gjelder sosial simulasjon. Og om du KUN kan godta slik kvalitet som sims har, ja da skal du få lete lenge! The Sims online er vel kanskje ikke et alternativ? det er jo ganske gammelt og jeg aner ikke om serverene er oppe enda. Edit: Kanskje du burde liste opp hvilke du har prøvd og ikke liker? er ikke så enkelt å foreslå spill til deg når vi ikke kan ane hva du har prøvd før. Endret 26. oktober 2010 av Byte Lenke til kommentar
Isabell96 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ingen ? :/ Jeg har seriøst ikke peiling, men du må tenke over at Sims stiller i egen klasse når det gjelder sosial simulasjon. Og om du KUN kan godta slik kvalitet som sims har, ja da skal du få lete lenge! The Sims online er vel kanskje ikke et alternativ? det er jo ganske gammelt og jeg aner ikke om serverene er oppe enda. Edit: Kanskje du burde liste opp hvilke du har prøvd og ikke liker? er ikke så enkelt å foreslå spill til deg når vi ikke kan ane hva du har prøvd før. Hmm, ja.. Jeg tror ikke jeg skal liste opp alt jeg har prøvd, for jeg har serriøst brukt mange år på leting, og tror jeg vet mesteparten. Men jeg kan jo ta noen spill som jeg tidligere har spilt. 1. Habbo, som nevnt ovenpå. 2. Gosupermodel 3. Stardoll 4. Hundeparken 5. Powerbabe, et spill som er lagt ned som jeg savner noe grusomt! 6. Imvu 7. Gaiaonline 8. Ourworld 9. Clubpenguin osv, som sagt. Kan nesten ikke skrive opp alt. Men det er egentlig bare et spill hvor man møter andre folk jeg er ute etter. Gjør egentlig ikke noe om det koster noe. Har prøvd MMORPG spill, men om du har noen sånne spill er det også kjempeflott. Hva går The Sims online ut på da? Hørtes jo morsomt ut, om det er et spill da Men uansett så blir jeg glad for nesten alle slags forslag uansett om jeg har prøvd det før. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er ikke Second Life likt sims Online eller noe sånt? ''Second Life official website. Second Life is a free 3D virtual world where users can socialize, connect and create using free voice and text chat.'' Link Endret 28. oktober 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva med A tale in the desert? Grafisk er det kanskje ikke helt på topp, men klienten er gratis og kan prøves gratis i 24 timer. Det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå