Snibler Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Displax har laget en film du legger over TV-en for å gjøre den til en berøringsskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Og poenget er? Jeg trodde det at når man kjøpte seg TV så var det for å sitte i sofaen å zappe. Samt, skulle du bruke den som pc-skjerm så kanskje det kan ha en mening. Enten det eller om du jobber i en bedrift hvor tv-ene brukes som infoskjerm el. Men jeg ser ikke noe poeng for ola nordmann i dette Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vil jo ikke reise meg for å gjøre noe jeg kan gjøre med fjernkontrollen. Dessuten hørtes det fryktelig tungt ut i lengden. Er nok bare aktuelt å ha på et PC-bord Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er sånn de har i CSI det der er jo kult da, men om det er noe nyttig for oss vanlie er en helt annen sak Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Som jeg nevnte. For diverse firmaer er det vel rimelig pro. Men ikke for Ola Nordmann Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette vil jo være en relativt billig løsning for små møterom i forhold til andre lignende produkter. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tror ikke jeg gidder å reise meg opp ifra sofaen for å bytte kanal gitt. :)Latskap og fjernkontroll, lenge leve. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Etter å ha sett på de forskjellige løsningene tror jeg dette er en meget god løsning. Er nok ikke uendelig med punkter, men det er nok 'nok'. Og et godt touch-bord koster flesk. En 23-tommer koster rundt 30000, og en 42 rundt 120.000... Så dette er ikke til å kimse av. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Om dere kaster et blikk på konsept-TV man la ut et bilde av i artikkelen, burde kanskje bruksområdet for dette være litt klarere... Den er formet som et bord, så det er nok ikke tenkt at man skal kunne gå bort til en TV som henger på veggen og trykke på skjermen for å skifte kanal nei. Her skal man stå/sitte rundt skjermen og jobbe isammen/alene med produktvisning, brainstorming, oppgaveløsning og sikkert mye annet jeg ikke helt kan forestille meg i farten... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 tenk dere et 100 tommers kaffebord da folkens geniale greier Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenk deg å søle på ett 100 tommers kaffebord geniale greier Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ord deling er en kjempe fin ting Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ord deling er en kjempe fin ting Det er og fint å gå imot forumregler og være pirkete ord-nazi ovenfor andre folk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå var det vel artikkelen han siktet til ... Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 en kjempe stor flate, LCD og plasma TV-er, Windows 7 berørings gester. Skjerpings! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) og ingen det krever ingen drivere utover det som er i Windows. Endret 27. oktober 2010 av Romis Lenke til kommentar
simtind Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det bordet må da være perfekt for R.U.S.E? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 bruke på pc skjermen med 1 persons skytespill. beste muligheten å utnytte det på. men for bruk av kontorotte bedrifter så er det nok et ok produkt. selv ville jeg ha stappet en 60-70 tommers LCD skjerm ned i et kartbord på brua på et skip. denne til å se skjermbildene til de viktigste skjermbildene ombord. sånn som Firewin, CCTV, IAS-skjermbilde over generator status, "film" og som en vanlig PC. kunne vert veldig hjelpsomt med tanke på å ha funksjoner som å dra fingertuppene sammen for å minske bildet. samme som HTC Desire bruker som sin touch metode. kult å bare sveipe over mellom bildene og ha en god oversikt hva som skjer. på CCTV-close cercuit television, for å se gjennom alle kameraene. eller bare bruke internett til å gå rett inn på et bestemt kamera ved å taste inn ip andressa til kameraet, men dette er bare for ip baserte kameraer. på seismikk skipet til Fugro Geoteam sin Geo Coral (overlevert aug-sep 2010) brukte vi pelco sine 360grader farge og nightvision kameraer. reine spion kamera. leste tekstmeldinger til arbeidere på titals meter avstand. da jeg sa på PA anlegget (høytaleranlegg) at nå var CCTV oppe å går så de måtte tenke over hva de sa og gjorde. ingen var høge i hatten da lengre. kameraene tar og film og lyd. folt tok plast rundt noen av kameraene og. securitas vakta på utsiden av skipet såg aldri mot skipet lengre der han satt. fikk fram den lekne karen i inspektørene til Fugro og. vi bruker joystick på alle datamaskinene som skal ha rettighet til å se bruke CCTV. de satt seg ned å spionerte med engang jeg sa det var klart. men produktet kan bli veldig nyttig for bedrifter men ikke meg som privatperson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg