FemtiNi Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei, akkuratt kjøpt ny bærbar pc, en Packard Bell. Når eg trykker på en knapp stopper touchpadden å fungere... har noen noe tips om korleis eg kan fikse dette? Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Buker Synaptics PS/2 driver, glømte eg å si! Lenke til kommentar
3xt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei Du må gå inn på mus instilling via kontrollpanelet. Når du får opp vinduet så ser du helt oppe i høyre hjørne "Enhetsinnstillinger" der skal det står det en knapp midt på "instillinger..." Da får du opp et nytt vindu. Der må du trykke på "peke" --> "sensitivitet" --> "PalmCheck" så må du dra pila ned til minimum. Får håpe det hjelper, hvis det er noe ikke du skjønner bare spørr Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Har engelsk windows, noen anelse kor eg finner det? Lenke til kommentar
3xt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har engelsk windows, noen anelse kor eg finner det? for å si det sann, så er det jo fortsatt på kontrollpanelet så trykker du på bildet av en printer og høytaleren. Og da er mmus/mouse helt øvers. Trykk på den Nytt vindu tar du fanen som ligger helt til høyre Der bør det stå "option..." Nytt vindu, så til venstre er en liste Trykk på pointer eller noe sant lignende så ruller den seg ut, så trykker du på den første "sensitivitet" Så ruller den seg ut, så trykker du på palmcheck Se til høyre, er en pil du kan bevege på, dra den til minimum trykk på "OK" knappen nede Gratulere, problemet er fikset Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Finner ingen palmcheck... er dette på vista kansje? Lenke til kommentar
3xt Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nei det er windowss 7 hvis du ikke klarer å finne det så blir det litt vanskelig å hjelpe deg. har prøvd å forkaler det så godt som mulig Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 ok, takker da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå