Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ingen anelse om hvilket Forum denne tråden skulle ligge i, så en Moderator får bare flytte den over senere hvis det er feil. Uansett, et utrolig n00b spørsmål men jeg lurer på: Hvordan skal jeg laste opp en video på Youtube? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lag konto (youtube konto, eller bruk google konto), så gå til upload.youtube.com Så velger du videofila, og setter på navn etc. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kommer ikke inn på siden. Noen grunn til det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Det kan være blokkert der du er, men om du er hjemme burde det fungere. Det kan være blokkert der du er, men om du er hjemme burde det fungere. EDIT: Diskusjon.no's servere er noe trege.. så ble rart. Endret 26. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Takker! Nå lurer jeg bare på om dere vet om noe gode video-redigerings program jeg kan bruke som er gratis Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Den er værre. Windows Live Media Maker eller hva den heter kan funke. Ellers koster de fleste gode penger.. med mindre du.. ja .. du vet. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne? Link Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, tror det. Men har ikke brukt den selv så vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen andre? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bruk movie maker før du legger deg borti noen andre. Hvis du ikke har prøvd det før kan det være veldig greit å lære seg det grunnleggende, noe som er enkelt i movie maker. Hvis du begynner ved feks. vegas, vil du skjønne heller lite de første timene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, enig der. Sony Vegas er et veldig enkelt program, men ikke før du forstår det. I Movie Maker er alt veldig lett og forstå, i Vegas er det flere "hotkeys", og ikke lett å finne ut fint med mindre du vet (men er mange gode guider på youtube). Begynn på noe lett, og jobb deg oppover, som han over meg sa. Avhengig av hva du skal laste opp, kan du egentlig laste opp råfilm fra kamera om du skal bruke det. Men redigering er nok lurt, da du lærer, og det trolig blir bedre resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå