Dux ducis Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Burde jeg velge det? S-ATA gjør at jeg kun får råd til 80gb og ikke 120gb. Den S-ATA kablen som følger med ASUS-kortet, er den lang nok? Jeg mener rekker den fra haddisken og til kontakten på HK-et?( i et chieftech dragon miditower) Lenke til kommentar
Tan Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 kablene er lange nok, har en kompis som akkurat har kjøpt seg to 80 gb s-ata hd, og han hadde ingen problemere med det. han har samme toweret, og alt gikkk veldig lett med installeringen Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 fikk ikke min s-ata disk på asus kortet til å funke. men, tror at det var et eller annet seriøst galt med den til å begynne med etteroms jeg fikk opp en melding om at programvareinstallasjonen ikke hadde passrt windows logotesting. resultat: pc kræsjer heftig etter tre dager. mulig det var noe kluss med driverne. synes å huske at det var noen her som antydet det... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Burde jeg velge det? S-ATA gjør at jeg kun får råd til 80gb og ikke 120gb. Den S-ATA kablen som følger med ASUS-kortet, er den lang nok? Jeg mener rekker den fra haddisken og til kontakten på HK-et?( i et chieftech dragon miditower) Husk også å sjekke lengden på IDE kablene. Kjenner ikke plasseringen på ASUS, men mine ble i snaueste laget på et ABIT IC7-G HK. Du må også ha overganger til powerkontaktene på S-ATA diskene. Mulig dette følger med HK, men sjelden eller aldri med harddiskene. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå