lul Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Litt av poenget er at du lager dine egne mål og definerer din egen mening. Trenger du retningslinjer og fastsatte rammer for å ha det gøy? Jeg snakkes om enspiller-delen, bare for å gjøre det klart. Etter at du har bygd en del hus opp til skyene, utforsket huler, gravd deg ned i lavaen, kjørt rundt på sjøen med båt så går man lei. Det er ikke noe nytt en kan gjøre. Bare det samme et annet sted. Det blir dermed kjedelig. Nei, jeg trenger ikke retningslinjer, men fint om det var noe som gjorde at en hadde forskjellige muligheter forskjellige steder på et kart. Håper virkelig ikke Minecraft tar så mange priser under IGF som folk tror, for jeg håper det fins mer bra blant uavhengige spillprodusenter. Amnesia f.eks er utrolig bra. Det Minecraft- og Amnesia-skaperene skal ha kreditt for er at de lager spill som også kan silles på Linux. Endret 27. oktober 2010 av lul Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Veldig bra skrevet arikkel, men jeg syns det er synd at det ikke er nevnt noe om musikken i spillet, noe som drar spillet høyt og hjelper til å sette den rette stemningen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det blir spennende hvordan ting endrer seg med halloween-oppdateringen. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Testa spelet ein liten halvtime her om dagen, og gleden var stor då eg såg at det gjekk an å legga blokker med TNT inn i ting. Vart skuffa over at det ikkje gjekk an å sprenga ting med dei. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Slå på TNT-blokken etter du har plassert den Edit: Med mindre det er snakk om gratisversjonen da, jeg vet ikke hva som er og ikker er med i den. Endret 28. oktober 2010 av Ziltoid Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Et par tips til de som ikke finner nye ting å gjøre: -Slå dere sammen med andre i multi og bygg fantastiske ting. -Redstone kan brukes til mye fancy i single-player. Minecarts er også ganske kult Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Slå på TNT-blokken etter du har plassert den Edit: Med mindre det er snakk om gratisversjonen da, jeg vet ikke hva som er og ikker er med i den. Ja, det var gratisversjonen. Var vel det som gjorde det, ja. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva gøy kan gjøres i gratisversjonen?Har kjøpt spillet, men her må jeg jo skaffet meg blokkene før jeg kan bruke dem wtf? :S Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har også kjøpt spillet, og skjønner ikke mye av det, enda (hvis noen andre også er keen på multi, så er jeg med) Lite tips Todda: MInewiki Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva gøy kan gjøres i gratisversjonen?Har kjøpt spillet, men her må jeg jo skaffet meg blokkene før jeg kan bruke dem wtf? :Suhm... det er jo det som er poenget. Å starte med ingenting og overleve den første natten i minecraft er en av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt i år Hvis du bare vil bygge uten å utforske/overleve kan du laste ned et program der du redigerer inventoryet ditt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Overleve første natta? Det kommer alltid en smellbongbong og tar livet av meg, enten ved å sprenges eller skyter piler på meg! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bygg deg tak over hodet da vel. Jordklosser kan brukes til å raskt lage et enkelt hus, eller du kan grave deg en liten hule i en fjellside. Det er mange muligheter. Bare sørg for å stenge alt så monstrene ikke kommer inn Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Minecraft er fantastisk artig ja, spillt det et par måneder. Er ekstremt mye man kan gjøre om man har kreativitet til det. Noe som imponerer meg mest er byggingen av enkle datamaskiner, enorme slott, gjenskapning av hele spillunivers. For eksempel er byggingen av Ringenes Herre igang, Rapture, Minas Tirith er ferdig og mange andre ENORME prosjekter. Roma er for eksempel ferdig tror jeg... 5000*5000 blokker. Og her er mitt lille prosjekt http://www.youtube.com/watch?v=avYNA63mcIE Endret 29. oktober 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg begynner å få dreisen på dette nå! Jeg har laget meg hus, og et stort gruvesystem under huset Men jeg finner ikke nok jern... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Minecraft er fantastisk artig ja, spillt det et par måneder. Er ekstremt mye man kan gjøre om man har kreativitet til det. Noe som imponerer meg mest er byggingen av enkle datamaskiner, enorme slott, gjenskapning av hele spillunivers. For eksempel er byggingen av Ringenes Herre igang, Rapture, Minas Tirith er ferdig og mange andre ENORME prosjekter. Roma er for eksempel ferdig tror jeg... 5000*5000 blokker. Og her er mitt lille prosjekt Fyfaen så genialt! Fikk lyst til å lage Minas-tirith selv nå.. : 3 Bilder av ditt Minas? : 3 Endret 30. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 "I motsetning til andre spill som har lovet full frihet og med det mener at du kan kjøre ned fotgjengere" pliiis... Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg begynner å få dreisen på dette nå! Jeg har laget meg hus, og et stort gruvesystem under huset Men jeg finner ikke nok jern... Istedenfor å grave så kan det være lurt å dra på jakt etter naturlige huler i terrenget. Der finner du ofte jern (i tillegg til noe vanvittig mye kull. :S ) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bare jeg som ser at noen har skrevet "kuk" i det første skjermbildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg