CommanderKeen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 DICE forsikrer at de ikke nedprioriterer PC-versjonen av Battlefield 3. Les mer Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Battlefield 2 var en megahit. Har mine tvil til nr 3 i serien, men man vet aldri.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Battlefield 2 har for meg alltid vært en av de beste FPS-spillene. Legendarisk. Håper Battlefield 3 vekker samme interesse og glede. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har egentlig gitt meg når det gjelder FPS spill pga cheaters. Jeg virklig håper de klarer å komme frem med et bra metode å bekjempe dette på. Ser for meg at registrering av KEY og lage online login er tingen (ala MMORPGer gjør). Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ekstra oppmerksomhet rundt PC versjonen betyr først og fremst for meg, større maps og flere spillere. Grafikken er jeg ikke så veldig bekymret for i utgangspunktet. BC2 ser for meg veldig bra ut og BF3 blir vel Frostbite 2.0, mens BC2 er 1.5, i tillegg til at DICE sikkert har fått nyttig erfaring med BC2 som PC spill med Frostbite enginen som de bygger videre på i BF3. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg gleder meg som en unge og krysser det som kan krysses for dice leverer varene. Jeg håper dice har brukt mye tid på å eliminere cheating. det var etter min mening BF2 sin akilleshæl Endret 27. oktober 2010 av wotg Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Får håpe at de beholder BF2 stilen, men implementerer nyvinninger i form av nye og større maps med flere spillere på hver av de. Har lyst å fremme forslag om beskyttede spawnplasser, ihvertfall på citymaps selv om dette kan forstyrre på balansen på brettet. Strike at Karkand var uutholdelig som Mec når US tanks/apc kom seg dit. Samme med den evinnelige granatkastinga mot spawn. Men først og fremst: Fjern eller endre på Punkbuster som stenger ute flere lovlydige spillere enn cheatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg