T.O.E Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei! Jeg skrudde en for lang skrue når jeg skulle skru på kåpa på venstre side av mopeden. Det førte til at det lekke litt bensin ut av tanken når jeg har full tank. Hullet er på toppen, og det er lite, så problemet er ikke at jeg mister bensin, men bare at det får det til å lukte, og bensinen smitter litt av lakken. Skrua sitter også helt fast, så jeg får ikke tilgang direkte til hullet. Hva kan jeg gjøre for å få det til å slutte å lekke? Det er ikke nødvendig for meg å fjerne skrua, bare sette slutt på den lille lekkasjen. Legger til bilde her nede. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må nok få en ny skrue du Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Må nok få en ny skrue du Som sagt, får ikke skrua ut..... den er stuck Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må nok få en ny skrue du Som sagt, får ikke skrua ut..... den er stuck Enda mer grunn til å få den ut Hvis du ikke vet hva du skal gjøre så burde du få deg til et verksted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå