[email protected] Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen av dere har sikkert lest om denne finurlige pluginen som skal gjøre det mulig å komme seg inn på andres Facebook. Selvsagt ufyselig, og de fleste her kommer til å slakte meg og gi meg moralprekner. Men dere som har brukt det, hvordan får man det til å virke? Hver gang jeg trykker på "start capturing" får jeg null respons. Ingenting setter i gang. Og prøver jeg å gå på innstillinger og liknende dukker det bare opp feilmeldinger. Noen tips? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvilke feilmeldinger er det du får? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Reference Error: Cc is not defined. Reference Error: _is not defined. Reference Error: Utils is not defined Disse kommer opp når jeg skal trykke på innstillingene i selve FireSheep programmet. Som sagt skjer det heller ikke noe når jeg trykker på Start Capturing. Endret 26. oktober 2010 av Maggis Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Leste på bloggen til han fyren som har lagd greia, og fant ut at man måtte ha noe som heter WinPcap. Dette fiksa de error meldingene for meg, men det funker ikke uansett. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har lastet det ned, men det fortsetter å dukke opp meldinger :/ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Da vet jeg ikke :/ Er det noen her som i det hele tatt har fått det til å funke? Endret 26. oktober 2010 av N.N Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da vet jeg ikke :/ Er det noen her som i det hele tatt har fått det til å funke? Er enig med trådstarter. Firesheep funker ikke hos meg heller. Har lasta ned WinPcap, og alt det der, men får ikke det til å sniffe pakker eller liggende. Bare blankt felt.. Kan problemet muligens være nettverkskortet? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenkte jeg skulle laste ned denne for å sjekke hvor trygt vi surfer på jobben. Men fikk det ikke til Lastet ned først WinPcap og så firesheep-0.1-1.xpi Får da bare opp et "dos" vindu der det står jeg skal trykke Ctrl + C for å stoppe server. Vi er forøvrig 15 brukere, der 5 er koblet til via kabel og 10 som er kobblet via trådløst WPA-PSK. Hvor sikkert er egentlig dette? Noen som har testet mot WPA-PSK kryptering? Hvordan fungerer dette på nettverket lokalt med kabel? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette programmet er vel myntet på åpne trådløse nettverk, ikke krypterte Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette programmet er vel myntet på åpne trådløse nettverk, ikke krypterte Jo, det var det jeg også trodde, men så las jeg en plass at det vistnok også kunne fungere på krypterte nettverk. Og det var akkurat derfor jeg ville sjekke det ut. Trodde faktisk vi var trygge med denne krypteringen. Hva da med kablet lokalt nett? Vil firesheep fungere på de maskinene i mellom? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fungerer på mitt krypterte nettverk. "Hacker" både Facebook- og Twitter-accounten min enkelt med Firesheep. Får også opp noen feilmeldinger: error Google, som jeg antar betyr at den ikke klarer mailen min. Betryggende det hvertfall. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 HHvilket OS bruker du? Hvilken Firefox versjon osv? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 OSX 10.6.4 Firefox 3.6.11 Hva du mener med osv. vet jeg ikke... Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) funker fett for meg og. Har Windows 7 og hvilken firefox vet jeg ikke x) :O Endret 26. oktober 2010 av andreyy Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Urettferdig ! Mente ikke noe spess med "osv." egentlig @Andreyy, har du 32 eller 64 bit ? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 jeg har 32 bit;) fant ut jeg hadde Firefox/3.6.11 og Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ok, virker nesten som om det er 64 bit som er synderen her :/ Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne fungerer også på krypterte nettverk? uavhengig av kryptering? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Du må jo være inn på nettverket, altså ha passord, men ser ut til å fungere på WPA og WPA2. Jeg får bare testet på meg selv, har ikke noen annen datamaskin for øyeblikket. Rettelse: WPA2 fungerer IKKE. Altså trygg der! Endret 26. oktober 2010 av Dassen Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fikk dette til å fungere på den stasjonære pcen. Men hvordan skal jeg sniffe andre som bruker nettet? det ser ut at det KUN sniffer lokalt på pcen min Nettet er åpent forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå