Gå til innhold

Forslag til navn?

Anbefalte innlegg

sålenge vi slipper reklame for det på forumet så er det ikke noe problem :)

Enig...hold dere unna! :evil:

1. Reklame? Hvor hen? Det er ikke noen side, og vi har av den grunn ingenting å reklamere for.

2. @kd kjører alene. Om det blir noe får du spørre han om, men han følte i hvert fall for å fullføre alt alene, selv om jeg nå har et ganske så fint design på lur, istedet til bruk til en personlig hjemmeside. :p

I'm off. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. @kd kjører alene. Om det blir noe får du spørre han om, men han følte i hvert fall for å fullføre alt alene

Ikke for å være slem eller noe...men jeg tror nok at hvis han skal lage en hel portal alene så må han få litt hjelp! Synd at han tenker sånn...

Lenke til kommentar
2. @kd kjører alene. Om det blir noe får du spørre han om, men han følte i hvert fall for å fullføre alt alene

Ikke for å være slem eller noe...men jeg tror nok at hvis han skal lage en hel portal alene så må han få litt hjelp! Synd at han tenker sånn...

Ja, det kommer til å ta litt tid.

Men tid har jeg!

Har bestemt meg for at den ikke skal legges ut før i begynnelsen av 2004. :p

Lenke til kommentar

Ja, det kommer til å ta litt tid.

Men tid har jeg!

Har bestemt meg for at den ikke skal legges ut før i begynnelsen av 2004. :p

Gleder meg til å se hva du får til! Ikke nøl med å poste ting her hvis du trenger hjelp! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...