Gå til innhold

NY vinter jakke! Fake eller orginal?


Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny jakke til hundekjører bruk, og tenker strerkt på Canada Goose Snow Mantra. Den koster i underkant av 10000 her i Norge men i USA er prisen rundt 250 US dollar som tilsvarer 1400 NOK. Jeg tenkte derfor å kjøpe fra USA, men er usikker på om den siden jeg har sett på er selger orginale jakker eller fake? Kan noen si meg et sikkert svar på dette?

LINK:

http://www.canada-goose-parka.com/canada-goose-snow-mantra-parka-9501m-red-p-656.html

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, men hvorfor er det da akkuratt samme bilde, akkurat samme beskrivelse som det er på de orginale jakkene. Er det ingen regler for hva man kan skrive når man selger et produkt, eller skriver de bare det samme for å få folk til å kjøpe det, også får de ikke det produktet som står der?

Lenke til kommentar

ja, men hvorfor er det da akkuratt samme bilde, akkurat samme beskrivelse som det er på de orginale jakkene. Er det ingen regler for hva man kan skrive når man selger et produkt, eller skriver de bare det samme for å få folk til å kjøpe det, også får de ikke det produktet som står der?

 

Fordi de har hentet bilde og beskrivelse fra den orginale siden vil jeg anta. Et raskt søk på domenenavnet viser at dette er registrert på HICHINA ZHICHENG TECHNOLOGY LTD, link. Med andre ord dreier dette seg om kina-kopier.

 

Er du enda ikke overbevist kan du søke på navnet og få opp endel treff som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...