auern1510 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei Skal kjøpe meg ny jakke til hundekjører bruk, og tenker strerkt på Canada Goose Snow Mantra. Den koster i underkant av 10000 her i Norge men i USA er prisen rundt 250 US dollar som tilsvarer 1400 NOK. Jeg tenkte derfor å kjøpe fra USA, men er usikker på om den siden jeg har sett på er selger orginale jakker eller fake? Kan noen si meg et sikkert svar på dette? LINK: http://www.canada-goose-parka.com/canada-goose-snow-mantra-parka-9501m-red-p-656.html Takk Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En jakke til 10 000 kr til bare 250 dollar er nok ikke ekte. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det kan godt være ekte, slike merkevarer er overpriset så til de grader i Norge. Lenke til kommentar
auern1510 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ja, tenkte det samme, men 10000 er prisen en av de dyreste sportsbutikkene i Oslo selger den for. Sportsnett.no. Men jeg veit også at jakkene der borte er billigere enn her, og all info som man kan lese til jakka stemmer med det orginale? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gikk på CG sinne hjemmesider, og denne siden var på listen over autoriserte forhandlere. Da tviler jeg på at du får de så veldig mye billigere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Den er fake ja, det selges mye fake canada goose så se på prisen og bruk sunn fornuft. Den jakken orginal fra USA vil ligge på rundt 850 USD som tilsvarer 5000,- NOK. Pluss på moms, toll og frakt så er du på rundt 7-7500,- vil jeg tippe. Lenke til kommentar
auern1510 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ja, men hvorfor er det da akkuratt samme bilde, akkurat samme beskrivelse som det er på de orginale jakkene. Er det ingen regler for hva man kan skrive når man selger et produkt, eller skriver de bare det samme for å få folk til å kjøpe det, også får de ikke det produktet som står der? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hvis det virker for godt til å være sant, så er det mest sannsynlig det. Vil du ha ekte ville jeg nok ha kjøpt fra et sted der jeg vet de er det. Endret 26. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ja, men hvorfor er det da akkuratt samme bilde, akkurat samme beskrivelse som det er på de orginale jakkene. Er det ingen regler for hva man kan skrive når man selger et produkt, eller skriver de bare det samme for å få folk til å kjøpe det, også får de ikke det produktet som står der? Fordi de har hentet bilde og beskrivelse fra den orginale siden vil jeg anta. Et raskt søk på domenenavnet viser at dette er registrert på HICHINA ZHICHENG TECHNOLOGY LTD, link. Med andre ord dreier dette seg om kina-kopier. Er du enda ikke overbevist kan du søke på navnet og få opp endel treff som dette. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 10 laken for en jakke?!? Herremoses..... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Går an å tenke seg litt om også. Skjønte med en gang at dette var fake når du så på siden, og når du så sjekker opp mot prisen fra en av de autoriserte forhandlerene burde man ihvertfall skjønne det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha lol. Du får absolutt ikke en snow mantra for 250 $. Bruk hjernen din. Og du trenger heller ikke betale 10 000 for den i Norge. Du får den ned mot 8000. Jeg har akkurat den jakken (dog i ekte versjon), og jeg anbefaler deg å ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sikkert grei jakke hvis man skal legge ut på polekspedisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå