Aetius Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skal kunne fokusere og zoome ved hjelp av flytende linseelementer. Les mer Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det var snedigt! Så må vi bare håbe at de to stoffer også har samme densitet, så linsen ikke bliver tyngdepåvirket. Lenke til kommentar
cake Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette har da jeg hørt om før i mobilteknologi for noen år siden, men jeje. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette opnar jo for lydlaus fokus, noko som er kjekt å ha for naturfotografar og andre som vil vera litt diskrete. Manuell fokus er vel utelukka med ein sånn patent, tenkjer eg. Lenke til kommentar
neistridlar Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette hørtes interessant ut. Det burde vel heller ikke være noe problem med manuell foks styring, så lenge det er en form for cpu i objektivet som styrer linseelementet. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er sant. Du bør jo til og med kunna justera kor langt du vil skru for å nå å nå maks og min på fokusskalaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg