TheEdge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har en strømforsyning fra en Compaq server som jeg gjerne vil bruke som "labstrømforsyning" siden den leverer 34A i 12v. Spørsmålet er, hvordan slår jeg på strømforsyningen uten at den står i en server?? Hvilke pinner må kortsluttes? Strømforsyningen: Series ESP117 Model: DPS-600CB A Part number: 230822-001 Se vedlegg for bilde av strømkontaktene på strømforsyningen. Det nærmeste jeg kommer finner jeg her Ikke eksakt samme strømforsyning, men regner med det er nærme nok. Men det står ingenting der om hvordan jumpstarte psu'en og det skjer ikke noe om jeg legger PSON til jord.. Endret 26. oktober 2010 av TheEdge Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvis du ser på en vanlig ATX pinout så heter signalet /PS_ON. "/" betyr at signalet er aktivt lavt, dvs skal kobles til jord. Det er da nærliggende å tro at et signal som heter PSON skal legges høyt. Dvs til +5VSB. Men jeg har ingen kjennskap til slike servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå